מייסד ריקושט פותח רשת חדשה קמעונאית חדשה תחת המותג GALILEES

מלבד 2 הסניפים שהוקמו בנמל ת"א ובגרנד קניון בחיפה, הכוונה היא להקים עד סוף 2009 כ-6 סניפים נוספים בארץ ו-4 סניפים בחו"ל

מייסד רשת ריקושט, דודי פלד, מקים רשת קמעונאית חדשה תחת המותג GALILEES. לאחרונה פתח פלד שני סניפים של הרשת, בנמל תל-אביב ובגרנד קניון בחיפה, ולדבריו, הכוונה היא להקים עד סוף 2009 כ-6 סניפים נוספים של הרשת בארץ ו-4 סניפים בחו"ל.

בקרוב יפתחו סניפים גם בקניון רחובות וב-G בכפר-סבא ובחודש פברואר יפתח הסניף הראשון בפריז. "אנחנו בונים פלטפורמת בינ"ל לכל המוצרים שמיוצרים במפעלי הבוטיק בגליל. יש כאן עשייה שלא נעשתה מעולם ובקנה מידה אחרת ממה שמכירים. ברגע שאנחנו נייצב את פלטפורמת השיווק למפעלים הללו, נעשה מהפיכה שהממשלה לא עושה למפעלים האלה", אומר פלד.

לדברי פלד, הכוונה היא להיכנס כשותפה עסקית של תעשיות בגליל כך שנחזיק בכל שרשרת האספקה מהייצור ועד השיווק לצרכן. "המותג גליל הוא מותג מאוד חזק ובעל ערכים חיוביים רבים כמו ירוק, אקזוטיות, קרבה לאדמה ושילוב בין תרבויות. ניקח את המותג עם ערכיו ויצרני הבוטיק ונתפרס בעולם כך שנהפוך לחממה לתעשיות הגליל", אומר פלד.

יצויין כי פלד מחזיק גם במחצית מחברת מורז גליל צמחי מרפא, במשותף עם איש העסקים רוברט פקטור. מורז מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים טיפוליים על בסיס צמחי מרפא מהגליל.