רה-ארגון בקבוצת D-media: העובדים יוטמעו באתרים של דפי זהב

D-media משמשת כקבוצת המדיה של דפי זהב ; סמנכ"ל המכירות של הקבוצה, ירון שטרקאדר, יעזוב את תפקידו ויוחלף ע"י שלום ברקוביץ', מנהל D-group ; דפי זהב: "אף אחד, למעט המנכ"ל, לא יאבד את מקום עבודתו"

קבוצת המדיה של דפי זהב עוברת ארגון מחדש, שבמסגרתו סמנכ"ל המכירות של הקבוצה, ירון שטרקאדר, יעזוב את תפקידו, כך נודע ל"גלובס". במסגרת המהלך, עובדי הקבוצה, כ-7 אנשים, יוטמעו באתרים שבבעלות דפי זהב במטרה לייצר סינרגיה גבוהה יותר בין האתרים, ולאחד את עובדי הקבוצה תחת קורת גג אחת. שטרקאדר סירב להתייחס לידיעה.

לאחר עזיבתו של שטרקאדר, שלום ברקוביץ', מנהל D-group (שמרכזת את אחזקות האינטרנט של קבוצת דפי זהב) יעמוד בראש D-media. ברקוביץ' אישר את הידיעה: "D-media מעולם לא הייתה ישות משפטית והמהלך הזה רק נועד לחזק את הקבוצה ולנצל את היתרון לגודל שלה". לדבריו, עובדי הקבוצה יועסקו במסגרת המאוחדת החדשה, ואף אחד מהם, למעט המנכ"ל, לא יאבד את מקום עבודתו.

ברקוביץ' הוסיף כי "המודל העסקי לא השתנה, ויהיו אנשי מכירות שיתמחו במכירת שטחי פרסום לאתר מסוים, ועל כן יהיו כפופים לו, ואילו עובדים אחרים יתמחו במכירת שטחי פרסום למספר אתרים שבבעלות הקבוצה. מדובר במהלך טכני בלבד, שאותו תכננו מזה זמן רב, במסגרת המטרה שלנו להיות קבוצת האינטרנט הגדולה בישראל. המהלך יאפשר לנו למכור יותר, ומהירות התגובה תהיה גבוהה יותר".

D-media הוקמה ב-2007 במטרה להוות למפרסמים אלטרנטיבה לגופי התוכן הגדולים, מעין רשת פרסום שמאפשרת למפרסמים לפרסם בכל אתרי בו זמנית או לבחור לפרסם בחלק מהאתרים, ובכך לערער על הריכוזיות של גופי התוכן הגדולים בפרסום באינטרנט.

אתרי קבוצת דפי זהב כוללים בין היתר את אתר השוואת המחירים ZAP, אתר המסעדות REST, לוחות מדס, אתר מתחתנים, תיכופוניסט, אתר הסטודנטים פרופסור ו-50% מפורטל הצימרים Weekend.