בוררות משפטית חושפת: סטף ורטהיימר רכש חלונות חדשים ב-1.1 מיליון שקל - מחיר של דירת 4 חדרים באיזור המרכז

עוד בצמרת טבלת "ליגת החלונות" של האלפיון העליון: עו"ד יודי לוי שילם 1.03 מיליון שקל, עופר נמרודי הסתפק בחלונות ב-423 אלף שקל, ריקו שירזי סגר עניין ב-175 אלף שקל ; הפרטים העסיסיים נחשפו בבוררות משפטית בין יבואנית של חלונות יוקרה לבין יצרן של חלונות מפרופיל בלגי

בימים של חוסר ודאות בשוק הנדל"ן, נתונים שהגיעו לידי "גלובס" מלמדים כי אנשי האלפיון העליון רוכשים חלונות לבתיהם בסכומים בהם ניתן לקנות דירת 4 חדרים במרבית חלקי הארץ. בראש רשימת המשקיעים בחלונות היוקרתיים עומדים מספר בעלי הון שהשקיעו למעלה ממיליון שקל בחלונות ביתם בלבד.

בימים אלה מתנהלת בוררות בין חברת אפקס ישראל, יבואנית של חלונות יוקרה, לבין אפרים מחנאי, יצרן של חלונות יוקרתיים מפרופיל בלגי מברזל וברונזה. מנתונים שהגישו הצדדים לשופט בדימוס בועז אוקון, המשמש כבורר בתיק, ומחוות דעת של רו"ח יוסי חיימוב שהוגשה בתיק, מתברר כי אנשי האלפיון העליון מוציאים עשרות ואף מאות אלפי דולרים עבור התקנת חלונות ברזל בבתיהם.

את הרשימה מוביל המיליארדר סטף ורטהיימר אשר הוציא למעלה מ-1.1 מיליון שקל (כל הסכומים לא כוללים מע"מ) על חלונות לביתו בכפר ורדים. אחריו ברשימה עו"ד יודי לוי, שותף במשרד עוה"ד גולדפרב, לוי, ערן ויו"ר כנפיים המחזיקה באל על, אשר שילם 1.03 מיליון שקל לחלונות בביתו בבית יהושע.

מו"ל מעריב, עופר נמרודי שילם 423 אלף שקל עבור חלונות הווילה שלו בסביון. את הרשימה מעטרים עוד שמות מפורסמים רבים כמו המיליארדר אבי שקד, ממייסדי חברת ההימורים המקוונת 888, שהוציא 853 אלף שקל עבור חלונות לביתו שבכפר שמריהו. שותפו שי בן יצחק הסתפק בהזמנת חלונות ב-202 אלף שקל. איש העסקים רוני דואק, שילם 576 אלף שקל עבור חלונות לביתו ברישפון. ריקו שירזי הוציא עבור חלונות בביתו שברמת פולג בנתניה סכום צנוע של 175 אלף שקל.

אפקס ישראל ואפרים מחנאי מנהלים תקופה ארוכה בוררות עסקית. אפקס, באמצעות עו"ד משה בלטר ממשרד בלטר, גוט אלוני, טוענת כי חתמה עם מחנאי הסכם לפיו היא תציע את המוצרים שלו ללקוחותיה כאשר הוא יקבל ממנה 10% עמלה על כל חלון שלו שיימכר. עוד נטען כי מחנאי ישלם לאפקס 10% עמלה על מוצרים משלימים שלה שהוא מוכר ללקוחותיו באזורי יוקרה. לטענתה, מחנאי לא העביר לה את חלקה לפי ההסכם.

בכתב הגנה ובתביעה שכנגד שהגיש מחנאי באמצעות עוה"ד יובל צלטנר ממשרד צלטנר, הלפרין, פיצ'ון, נטען כי אפקס היא זו שהסתירה ממנו פרויקטים שהתחייבה להעביר אליו בלעדית וכי לא שילמה עבורם.