עזבו אותנו מבייסבול, יש בחירות

המירוץ לנשיאות והמשבר הכלכלי גרמו לנתוני הצפייה של הוורלד סירייס בארה"ב לצנוח ב-25% לעומת אשתקד ; המשחק הרביעי בסדרה רשם רייטינג ממוצע של 9.3% - המשחק השישי הכי פחות נצפה בתולדות הוורלד סירייס

מסתבר שהוורלד סירייס, סדרת הגמר של ליגת ה-MLB, לא מעוררת עניין רב אצל האמריקנים השנה, לפחות אם בוחנים את נתוני הצפייה של המשחקים שמשודרים ברשת FOX.

ממוצע הצפייה בארבעת המשחקים הראשונים של הסדרה בין טמפה ביי רייס ופילדלפיה פיליז עמד על 13 מיליון צופים בלבד, צניחה של 25% לעומת נתוני הרייטינג של העונה הקודמת. המשחק הרביעי בין הקבוצות רשם רייטינג ממוצע של 9.3% - והפך בכך למשחק השישי הכי פחות נצפה בתולדות הוורלד סירייס.

יש שני הסברים עיקריים לנפילה. ראשית, מצב הכלכלה והבחירות המתקרבות בארה"ב מעסיקים כרגע את האמריקנים הרבה יותר מספורט. בנוסף, בוורלד סירייס של העונה הקודמת השתתפה בוסטון רד-סוקס, שמגיעה משוק הטלוויזיה השלישי בגודלו בליגת הבייסבול האמריקנית, בעוד טמפה ביי ופילדלפיה נחשבות לקבוצות פחות אטרקטיביות.

אגב, הנתונים השנה משקפים גם ירידה של 21% לעומת ארבעת המשחקים הראשונים בסדרה של 2006 בין דטרויט טייגרס לסט. לואיס קארדינלס.

הסדרה עומדת כרגע על תוצאה של 1-3 לפילדלפיה, לאחר שלפנות בוקר (ג') הופסק המשחק החמישי במצב של 2-2 בעקבות גשמים. מדובר במשחק הראשון בתולדות הוורלד סירייס שלא מגיע לסיומו.