חברת המחקר הבינלאומית Millward Brown נכנסת לפעילות בישראל

קבוצת "שילוב", המתמחה במחקרי שוק ותכנון אסטרטגי, תשמש כנציגה הבלעדית של Millward Brown בארץ

חברת המחקר הבינלאומית Millward Brown נכנסת לפעילות בישראל. קבוצת "שילוב", המתמחה במחקרי שוק ותכנון אסטרטגי, תשמש כנציגתה הבלעדית בישראל. Millward Brownפועלת כיום ב-47 מדינות ברחבי העולם הממוקמות באירופה, צפון אמריקה, אסיה ואפריקה.

לדברי פטרה פרושובה, מנהלת פיתוח עסקי של Millward Brown באירופה, אסיה ואפריקה, "החלטנו להיכנס לישראל בעקבות דרישה מצד לקוחותינו הבינלאומיים ליישם את המודלים החדשניים שבהם אנו נעזרים. החלטנו לבחור בקבוצת שילוב לאחר בדיקה מעמיקה של השוק הישראלי, והבנה כי בישראל קיים שוק מקצועי ופעיל".

לדברי ישראל אוליניק, מנכ"ל קבוצת שילוב, "כניסתה של Millward Brown לישראל מהווה מהפכה ממשית בתחום המחקר השיווקי. הידע המקצועי שלנו וההבנה את השוק המקומי לצד מאגר הידע העצום והכלים הייחודים שמציעה Millward Brown, מאפשרים מחקר מקצועי וחדשני בתחומים מגוונים כגון : חיזוי מראש של אפקטיביות מסעי פרסום בכל אמצעי המדיה, בניית מותגים, הערכת נכסי מותג, אפיון אישיות מותג, ובניית כיוונים אסטרטגית, ובכך למקסם את ההישגים השיווקיים של לקוחותינו".

חברת Millward Brown הוקמה ב-1973 ועל לקוחותיה נמנים יוניליוור, קוקה קולה, פייזר, אמריקן אקספרס, ואדפון, קודאק, פפסי, נסטלה, ג'ונסון & ג'ונסון ומאות אחרים.