דני רוזן מונה ליו"ר תדיראן טלקום שירותי תקשורת

רוזן, מבכירי ענף התקשורת בישראל, שימש בעברו כמנכ"ל משרד התקשורת, כמנכ"ל בזק בינלאומי וכסמנכ"ל הנדסה בבזק

דני רוזן מונה לתפקיד יו"ר חברת תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, והוא ישמש כנציג הבעלים הרוכשים, חברת אפקון תעשיות . את תפקיד המנכ"ל ימלא יצחק קנטי, מי ששימש כסמנכ"ל השיווק של החברה, שיחליף את יעקב בנתאי שהודיע על פרישה לפני כחודש. רוזן, מבכירי ענף התקשורת בישראל, שימש בעברו כמנכ"ל משרד התקשורת, כמנכ"ל בזק בינלאומי וכסמנכ"ל הנדסה בבזק.

העסקה למכירת תדיראן טלקום הושלמה בשבוע שעבר לאחר מו"מ ארוך ומתיש תמורת 50 מיליון שקל. במסגרת העסקה, תרכוש אפקון את כל אחזקותיה של טיב טעם הולדינגס ומן קפיטל בחברה. תדיראן טלקום, שכבר תקופה ארוכה נמצאת על המדף ובעליה לא הצליחו למכור אותה, משתלבת היטב באסטרטגיה של אפקון תעשיות, שהיא ספקית המתח נמוך הגדולה בישראל ולה יש נגישות לאלפי עסקים קטנים ובינוניים, שלהם היא מתכוונת להציע את שירותי המרכזיות של תדיראן טלקום.

יחד עם זאת, העסקה לא פותרת את אחת הבעיות המרכזיות של החברה שהיא התלות המרכזית במפעל תדיראן, המייצר את המרכזיות ונמצא בבעלות אפריקה ישראל והאחים שקד. על פי הערכות בשוק, המפעל נמצא על המדף כבר תקופה ארוכה וגם אפקון תעשיות גיששה בכיוון של רכישתו, אך ירדה מהרעיון. המפעל מוכר את תוצרתו בישראל אך ורק דרך תדיראן טלקום ובעולם דרך מערך הפצה נרחב.