הרייטינג של הוורלד סירייס - הנמוך בכל הזמנים

סדרת הגמר של ליגת הבייסבול האמריקנית נצפתה על ידי 13.6 מיליון אנשים בממוצע בארה"ב ; זוהי הפעם השלישית בהיסטוריה והפעם הראשונה מאז 1998 שהרייטינג של הוורלד סירייס נופל מהרייטינג של גמר ה-NBA

נתוני צפייה לא מחמיאים לרשת FOX האמריקנית בוורלד סירייס, סדרת הגמר של ליגת הבייסבול בארה"ב.

הסדרה, שהסתיימה בנצחון 1-4 של פילדלפיה פיליז על טמפה ביי רייס, נצפתה על ידי 13.6 מיליון צופים בממוצע בארה"ב, שמשקפים רייטינג של 8.4%. מדובר למעשה בוורלד סירייס הכי פחות נצפית בהיסטוריה. יש לציין כי משחק מספר 5 הופסק ביום שני האחרון בגלל גשם, והסתיים רק ביום רביעי, מה שפיצל את נתוני הרייטינג של משחק זה לשני ערבים. ב-FOX מעריכים כי גם ללא הגשם, הרייטינג לא היה עולה בצורה משמעותית.

הסיבה לירידה בצפייה מוסברת בהתעסקות הרבה בארה"ב בימים אלו בבחירות ההולכות וקרבות לנשיאות, וגם במשבר הכלכלי שפוקד את העולם.

אגב, זוהי הפעם השלישית בלבד בהיסטוריה והפעם הראשונה מאז 1998 שבהן הרייטינג של הוורלד סירייס נופל מהרייטינג של סדרת הגמר ב-NBA. הסדרה בין לוס אנג'לס לייקרס לבוסטון סלטיקס הביאה השנה רייטינג ממוצע של 9.3%. ב-1998, סדרת ה-NBA בין שיקאגו בולס ליוטה ג'אז גרפה 18.7%, בעוד הוורלד סירייס בין היאנקיס לפאדרס רשמה 14.1%.