המשבר לא מונע מקונברג'ין לחשוב על צמיחה: מגייסת 10 מיליון דולר

המוצרים של החברה מאפשרים מעבר בטוח והדרגתי בין שירותי הטלקום לבין טכנולוגיות האינטרנט ; המנכ"ל, ד"ר איל איצקוביץ': "דווקא עכשיו המוצר שלנו נחוץ יותר למפעילי התקשורת"

חברת הסטארט-אפ הישראלית Convergin השלימה לאחרונה סבב גיוס הון שני בהיקף של 10 מיליון דולר מקרן ההון סיכון הישראלית פיטנגו. מאז הקמתה גייסה 13.5 מיליון דולר, כולל הגיוס הנוכחי.

נראה כי לפחות חלק מהחברות הטובות מצליחות לגייס גם בזמנים קשים, וקונברג'ין נכללת בקטגוריה זו. החברה הוקמה בשנת 2001 ופיתחה טכנולוגיה כבדה בתחום של שילוב שירותים וגישור בין טכנולוגיות ברשתות טלפוניה. בארבע השנים האחרונות היא פועלת באיזון תקציבי וכעת היא מבקשת לקפוץ מדרגה, דווקא בתקופה לא פשוטה.

המוצרים של החברה מאפשרים מעבר בטוח והדרגתי בין שירותי הטלקום לבין טכנולוגיות האינטרנט. לחברה שורה ארוכה של הסכמי מכר ושיתופי פעולה מהותיים עם ענקיות ציוד הרשת ועם יצרני תוכנות ה-IT הגדולים בעולם. מוצרי החברה הותקנו ביותר מ-15 רשתות טלקום.

ד"ר איל איצקוביץ', מנכ"ל החברה, אמר היום ל"גלובס" כי "הגיוס נועד לאפשר לנו להאיץ את הצמיחה". כשאיצקוביץ' מדבר על צמיחה הוא מכוון להרחבת הפעילות בצפון אמריקה, גידול צוות המכירות וחיזוק העבודה עם השותפים.

*מה אתם מציעים?

"מעבר חלק בין טכנולוגיות מסורתיות לחדשות. דווקא עכשיו, במשבר, מפעילי תקשורת מכל הסוגים לא מעלים על דעתם פשוט להחליף לגמרי את הרשתות ואנחנו מאפשרים להם להציע שירותים מתקדמים על גבי הרשתות הקיימות".

הלקוחות של החברה הם מפעילי תקשורת מכל הסוגים - ניידים ונייחים כאחד. המודל העסקי של קונברג'ין הוא בעבודה מול ספקי הציוד הגדולים. איצקוביץ' אומר כי "אנחנו מוכרים את המוצר בצורה רצופה כבר כמה שנים. יש לנו הסכמי שיתוף פעולה עם מפעילי תקשורת, ועם חברות כמו נורטל ואריקסון. יש לנו גם שיתוף פעולה פורה עם אורקל".

*שמעתם שיש המשבר?

"אנחנו בוודאי מסתכלים ומנסים להבין מה זה אומר. אבל דווקא המוצר שלנו נחוץ יותר. אם בעבר היו מפעילים שחשבנו שידלגו על המוצרים שלנו ויעברו לרשתות חדשות, היום ברור שרבים יותר מהם יחפשו פתרונות מהסוג שלנו". *