שלום קיטל ינהל את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה

שימש באחרונה כיועצו של שר הביטחון, אהוד ברק ; ב-40 השנים האחרונות מילא שורה ארוכה של תפקידים עיתונאיים, בהם מנהל חברת החדשות של ערוץ 2

שלום קיטל מונה אמש (ג') למנהל הקמפיין של מפלגת העבודה. קיטל כיהן בחודשים האחרונים כיועצו של שר הביטחון אהוד ברק. ב-40 השנים האחרונות מילא שורה ארוכה של תפקידים עיתונאיים. קודם להצטרפותו למטה ברק היה מנהל חברת החדשות של ערוץ 2 והאיש שביסס את מעמדה בשוק.

קריירת הייעוץ של קיטל אמנם צעירה אבל הניסיון והקשרים העיתונאיים שהוא מביא למפלגת העבודה שקולים לזהב 24 קארט. אחרי כל כך הרבה שנים בעמדות מפתח בתעשייה, קיטל נהנה מקשרים בלתי אמצעיים עם העורכים הראשיים של כל כלי התקשורת הפועלים בישראל, כמו גם עם המו"לים, הזכיינים והשחקנים האחרים בשוק.

מצד שני, רבים מהעיתונאים הפוליטיים שיכסו את הבחירות הקרובות הם "ילדיו" המקצועיים או יכולים להיחשב לפחות ל"תלמידים" שיצקו מים על ידיו, מקרוב או מרחוק.

הפרשנים הבכירים, לעומת זאת, צמחו עמו בשדות העיתונות הפוליטית במשך עשרות שנים. הם התחככו עמו בשעה שסיקרו יחדיו את יציאתו של מנחם בגין לקמפ דייויד, כמו גם בכיסוי מערכות הבחירות, המלחמות ו"האינתיפאדות" שלאחר חתימת ההסכם.

ובשורה התחתונה: למרות מצבה בסקרים, מפלגת העבודה הצליחה להניח את היסוד למטה משוכלל שיוביל את הקמפיין התקשורתי שלה לבחירות הקרובות. למעשה, קשה לחשוב על גיוס מטה מבטיח ממנו (להוציא את זה שפועל באורח רציף לצד ציפי לבני, בקדימה), שכן במטה של העבודה חברים גם מומחי תקשורת כמו שלי יחימוביץ' (ידידה קרובה של קיטל), איתן כבל שנחשב לאחד הדוברים הרהוטים של המפלגה ויכהן כיו"ר המטה, והפרסומאי מורדי עמר שינסה לשחזר את הצלחת הקמפיין הקודם שעשה בעת ש"פרסם" את העבודה בראשות עמיר פרץ בבחירות הקודמות.