רדיו ירושלים לא מוותר: יגיש עתירה נגד הזכייה של הקבוצה המתחרה במכרז

כך נודע ל"גלובס" ; ברדיו ירושלים טוענים כי ברשות השנייה לא התייחסו לכך שהרדיו ייסגר

רדיו ירושלים לא מוותר: הנהלת הרדיו פנתה לרשות השנייה בדרישה לקבל את חומרי המכרז, וזאת בכדי להגיש עתירה בעניין זכייתה של הקבוצה המתחרה, "רדיו הבירה", במכרז על אזור הזיכיון של ירושלים, כבר בימים הקרובים - כך נודע ל"גלובס". הדרישה של רדיו ירושלים מתייחסת לכל החומרים הנמצאים בידי הרשות מהיום שבו הוחלט על יציאה למכרז, כולל בחירת יועצי התוכן, החלפתם, תכתובת בין נציגי הרשות לבין יועצי התוכן ופרוטוקולים.

גורמים ברדיו ירושלים הביעו בימים האחרונים מורת-רוח על היחס של הרשות כלפי התחנה ועובדיה, ולטענת גורם בתחנה, "כאשר רדיו 99 עמדו בסכנת סגירה מיד הגיעה לשם יו"ר מועצת הרשות, נורית דאבוש, ואנשי מועצה אחרים, הרגיעו את העובדים ואף הצטלמו עימם. אז נכון שאין את הכוכבים של ארקדי גאידמק ברדיו ירושלים, אבל גם שם עובדים כ-40 איש שיפוטרו בקרוב".

עובד לוי, מנכ"ל רדיו ירושלים, אמר היום (ד') ל"גלובס" כי "אמנם לא הרמנו ידיים ואנו נערכים למערכה משפטית, אך צוות התחנה קיבל מכה קשה לאחר החלטת המועצה ומכה קשה עוד יותר כאשר אף אחד מחברי המועצה לרבות יו"ר המועצה, לא טרח לבקר בתחנה כפי שעשו בוחבוט ודבוש מיד לאחר הודעת המכירה של רדיו 99. יש הרגשה קשה של קיפוח וחוסר הערכה".

רועי ולד, עורך חדשות, הוסיף כי "עובדי התחנה מרגישים שבמהלך השנה האחרונה הרשות השנייה מעלמת ומפגינה חוסר אכפתיות מעובדי התחנה וההוכחה המכרעת לכך היא שגם לאחר פרסום תוצאות המכרז, כאשר המשמעות שלו היא שרבים מאיתנו עלולים לאבד את מקום העבודה, לא טרח להגיע לכאן נציג מטעם הרשות".

לפני 10 ימים הודיעה ועדת המכרזים של מועצת הרשות על זכייתה של קבוצת "רדיו הבירה" במכרז להפעלת תחנת הרדיו האזורי בירושלים. "רדיו הבירה" נמצאת בבעלות של אדלר-חומסקי, ארומה, ג'קי בן-זקן, שי נשר ולוגיה.

יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, שלא שימשה כיו"ר ועדת המכרזים ולא הייתה מעורבת בהליך הבחירה של הזוכה במכרז, לאחר שפסלה עצמה לאור ניגודי אינטרסים, ביקשה שלא להגיב על הדברים.