פלאפון תציע שדרוג ברשת הישנה תמורת התחייבות מצידה להחליף מכשיר ברשת החדשה

זאת לאחר שבשלב הראשון חילקה ואוצ'רים ללקוחות VIP ; החברה הבינה כי יש ציבור לקוחות שתקוע עם מכשיר ישן שדורש שדרוג, כאשר מצד שני היא עדיין לא השיקה את הרשת החדשה ואת הטלפונים שיתמכו בה

חברת פלאפון מתחילה היום (א') מהלך שיווקי נוסף של הרשת החדשה שלה שתושק בחודשים הקרובים. החברה הודיעה שתאפשר למי שחשש משדרוג מכשיר הטלפון שלו ברשת הישנה, לשדרג בכל זאת תוך התחייבות של החברה להחליף לו את המכשיר ברשת החדשה בעוד כשנה.

המהלך נובע מכך שהחברה הבינה שיש ציבור של לקוחות שתקועים עם מכשיר ישן שדורש שדרוג כאשר מצד שני החברה עדיין לא השיקה את הרשת החדשה ואת הטלפונים שיתמכו בה.

המהלך הראשון של פלאפון יועד ללקוחות VIP של החברה ולהם העניקה פלאפון שובר שמאפשר להם לקבל מכשיר חדש מתקדם ברשת החדשה ברגע שתושק. מדובר בלקוחות המועדפים של החברה שפלאפון רוצה לשמר ולטפח.

במסגרת התוכנית החדשה שנקראת "מתחדשים פעמיים", יוכלו הלקוחות לעבור בתוך פחות משנה לרשת החדשה שתושק בטכנולוגיה המקדמת בעולם (HSPA) ולהחליף את מכשירם במכשיר דור 3.75 מתקדם בשווי כ-1,500 שקל במתנה.

לקוחות פלאפון יוכלו לבחור מכשיר מבין מגוון דגמים של מיטב החברות בהן: נוקיה, סוני-אריקסון, מוטורולה, סמסונג ועוד. החברה הודיעה כי ההצטרפות לתכנית כרוכה ברכישה או שדרוג של מכשיר דור שלישי, בחבילת גלישה בתשלום חודשי קבוע ובהחלפת המכשיר במכשיר דור 3.75 מתקדם כעבור שנה.

למדברים ב-149 שקלים ומעלה בחודש יינתן זיכוי מלא גם על המכשיר הראשון. בעת ההצטרפות למבצע יקבלו הלקוחות שובר לקבלת מכשיר דור שלישי מתקדם בשווי כ-1,500 שקל, באותו מספר מנוי וכנגד החזרת המכשיר הקודם בתוך 15 חודשים.