"ג'ייד", מותג הקוסמטיקה מבית "דניה קוסמטיקס", עולה בקמפיין חדש בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית מרטינה סובוקולבסקה, שתקבל עבור הקמפיין סכום מדווח של 100 אלף דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יכלול טלוויזיה ופרינט בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר (במחירי מחירון).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.