השחקנית טלי שרון נבחרה להוביל את קמפיין אופנת חורף 2009 של רשת חנויות הבוטיק "silise" (סיליז) תמורת סכום מדווח של 60 אלף שקל.
הקמפיין, בהשקעה של 500 אלף שקל, יכלול מודעות במגזיני נשים ובעיתונות, פוסטרים בחנויות, שילוט חוצות, יחסי ציבור ודיוור ישיר.
חנויות הבוטיק "silise" (סיליז) מתמחות במותגי האופנה של בתי העיצוב מאירופה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.