ענקיות ההיי-טק ממשיכות לעבוד כרגיל: חוזים חדשים לאמדוקס, קומברס ונייס

אמדוקס חתמה על חוזה עם צ'יינה מובייל, קומברס זכתה בחוזה המוערך במיליוני דולרים בודדים עם CAT Telecom התאילנדית, ונייס זכתה בחוזה בן 7 ספרות עם משטרת מיאמי

מי שעקב באדיקות בשבועות האחרונים אחרי העיתונות הכלכלית בישראל, עלול היה לקבל את הרושם המוטעה שבהיי-טק הישראלי עומדים לכבות את האור ולסגור את הביזנס. ובכן, המשבר ללא ספק קיים ואמיתי, וגם הפיטורים של השבועות האחרונים היו אמיתיים, אבל חברות ההיי-טק הישראליות ממשיכות לעבוד, וממשיכות לחתום ולהכריז על חוזים חדשים ומשמעותיים. שלוש מן החברות הגדולות ביותר בהיי-טק הישראלי - אמדוקס, קומברס ונייס - הודיעו על חוזים כאלה היום, לפני פתיחת המסחר בוול-סטריט.

אמדוקס , המספקת לחברות טלקום שירותי בילינג ומגוון של פתרונות בתחומים נוספים, הודיעה על חוזה עם צ'יינה מובייל, ענקית הסלולר הסינית. אמדוקס תספק מערכות תומכות תפעול לענקית הסינית, אשר לה 415 מיליון מנויים ברחבי העולם. אמדוקס לא מסרה את היקף החוזה. נזכיר, כי רק בשבוע שעבר הודיעה אמדוקס על חוזה גדול אחר באסיה - חוזה עם חברת טלקום מקזחסטאן שהוערך במספר מיליוני דולרים.

קומברס , המספקת לחברות הטלקום שירותי ערך מוסף ומתחרה באמדוקס בשוק הבילינג, הודיעה היום על חוזה עם מפעילת התקשורת הגדולה ביותר בתאילנד, חברת CAT Telecom. קומברס תספק את פתרונות הגישור והבילינג שלה עבור שירותי הסלולר והטלפון הקווי של החברה התאילנדית. קומברס לא פרסמה את היקף החוזה, אך מקורות בשוק מעריכים אותו במספר מיליוני דולרים.

ולסיום, ספקית פתרונות הקלטת הקול נייס , המתחרה בין היתר בחברת ורינט מקבוצת קומברס, הודיעה היום על חוזה חדש עם מוקד טלפון החירום 9-1-1. המשטרה המחוזית באחד האזורים הסמוכים למיאמי, בפלורידה שבארה"ב תתקין את פתרונותיה של נייס להקלטת השיחות המתקבלות במוקד החירום ולאנליזה שלהן בזמן אמת. נייס הודיעה כי מדובר בחוזה בהיקף של "7 ספרות".