הסטארט-אפ הישראלי Taboola השלים סבב גיוס שני בהיקף של 4.5 מיליון דולר, בהובלת המשקיעה הקיימת בחברה, קרן ההון סיכון Evergreen, כך נודע ל"גלובס". סכום זה מגיע שנה לאחר שגייסה מ-Evergreen סכום של 1.5 מיליון דולר.
Taboola הוקמה ב-2006 על ידי אדם סינגולדה. החברה מפתחת פיתרון המאפשר להמליץ לגולשים על תכני וידיאו נוספים שיעניינו אותם, בהתבסס על טכנולוגיה שהחברה מפתחת, ואשר מנתחת את הקונטקסט והתוכן של כל קטע וידיאו, ולומדת את הרגלי הצפייה של המשתמשים.
בין האתרים שמשתפים פעולה עם החברה ניתן למצוא את 5min ו-aniBoom הישראליות, המספקות תכני וידיאו. לדברי החברות הללו, הטכנולוגיה של טאבולה מובילה לגידול של 30%-42% בשיעור הצופים שרואים את קטע הוידיאו עד סופו ועלייה של 25%-35% במספר צפיות הווידיאו.
המודל העסקי של החברה מבוסס על פרסומות, כאשר הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לה להציג למשתמש פרסומות המותאמות לטעמו האישי ולהרגלי הצריכה שלו מצד אחד, ולהבטיח למפרסם כי המותג שלו יופיע רק בסוג מסויים של תכנים בהם הוא מעוניין, מצד שני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.