במסגרת שיתוף-הפעולה עם ישראל, שותפות המים הגרמנית מבקרת השבוע בארץ

הצד הגרמני מתעניין בטכנולוגיות הישראליות ובמיוחד בתחום ביטחון-מים וטיפול חדשני בשפכים עירוניים ; במהלך השבוע תבקר המשלחת במתקני מים שונים ותיפגש עם נציגים בכירים של חברות המים הישראליות

שותפות המים הגרמנית מבקרת השבוע בישראל. במסגרת תערוכת IFAT, שנערכה במאי האחרון, התקיים מפגש ראשון עם השותפות והוכרז על שיתוף פעולה עם Israel NEWTech התוכנית הלאומית לקידום טכנולוגיות מים.

הצד הגרמני הביע עניין רב בטכנולוגיות הישראליות ובמיוחד בתחום ביטחון-מים וטיפול חדשני בשפכים עירוניים בעל מדרך אקולוגי נמוך. כמו כן, סוכם על יצירת פלטפורמה לשיתופי פעולה בתחום השיווק והמו"פ.

המשלחת לישראל כוללת 6 נציגים בכירים של תחום המים מהתעשייה, רשויות מוניציפאליות וגופים ממשלתיים שונים מגרמניה. במהלך השבוע, תבקר המשלחת במתקני מים שונים ותיפגש עם נציגים בכירים של חברות המים הישראליות בנושאי התפלה, השקיה, טיהור שפכים וניהול מים עירוניים.

שותפות המים הגרמנית הינו גוף חדש, שמטרתו קידום תעשיית המים הגרמנית. בגוף הגרמני חברות כל חברות שרותי המים הגדולות בגרמניה, דוגמת ברלין וואסר, המבורג וואסר ואחרות, וחברות מובילות, דוגמת סימנס ובילפינגר ברגר, וגופי אקדמיה.

עודד דיסטל, מנהל Israel NEWTech: "אירופה הינה שוק יעד אסטרטגי לתעשיות המים הישראליות והגעתה של המשלחת מהווה נקודת ציון חשובה לקידום שיתופי הפעולה בשוק זה. אנו רואים את המשך שת"פ עם שותפות המים הגרמנית כחולייה חשובה נוספת בפעולות התוכנית לחשיפת התעשייה הישראלית בשוק העולמי".