HP מסכמת רבעון: מכירות חזקות של מחשבים ניידים קיזזו את הנפילה במכירות המדפסות

הרווח הנקי ירד ב-2% ל-2.11 מיליארד דולר ; ההכנסות זינקו ב-19% והסתכמו ב-33.6 מיליארד לעומת צפי ל-33.3 מיליארד ; במכירות המחשבים הניידים נירשמה עלייה של 21%

חברת HP דיווחה הערב (ב') בסיום המסחר בוול סטריט כי תוצאותיה הכספיות בסיום הרבעון הפיסקאלי הרביעי עלו על התחזיות, בעזרת העלייה במכירות המחשבים הניידים, אך מכירות המדפסות נפלו.

הרווח הנקי רשם ירידה של 2% והסתכם ב-2.11 מיליארד דולר שהם 84 סנט למניה. בניטרול סעיפים חד פעמיים הסתכמו רווחי החברה ב-1.03 דולר למניה - 2 סנט גבוה יותר מהתחזיות הממוצעות בשוק. ההכנסות רשמו עלייה של 19% והסתכמו ב-33.6 מיליארד דולר. בנטרול ההשפעה של ירידת ערכו של הדולר בתקופה הסתכמה העלייה בהכנסות ב-16%. האנליסטים בשוק צפו כי החברה תדווח על הכנסות נמוכות יותר של 33.3 מיליארד דולר.

במכירות המחשבים הניידים נירשמה עלייה של 21%, עלייה מרשימה בתקופה בה רוב הלקוחות מצמצמים בהוצאותיהם על רקע המשבר הכלכלי. מכירות המחשבים הניידים של החברה הסתכמו לסך של 6.3 מיליארד דולר.

נזכיר כי החברה כבר פרסמה מוקדם יותר החודש את תוצאותיה המוקדמות על מנת להחזיר למשקיעים את הביטחון בחברה על רקע הירידות החדות שהיו במנייתה.