בסופר-פארם עסקים כרגיל: תפתח 18 סניפים חדשים ב-2009

למרות המשבר, סופר-פארם לא משנה את התוכניות האסטרטגיות ; המשנה למנכ"ל הרשת, יאיר עשהאל: "אם המצב ב-2009 יחייב מבצעים אגרסיביים ושחיקה של הרווח הגולמי - נהיה שם"

למרות המשבר: סופר-פארם לא משנה את התוכניות האסטרטגיות. הרשת תפתח 18 סניפים בשנה הקרובה ותמנה 160 חנויות עד סוף 2009. כמו כן החברה תפעיל מחסן מרכזי באמצעות חברת כמיפל . ההערכות למשבר תיעשה ברמה הטקטית בלבד - ריבוי מבצעים על חשבון הרווח הגולמי.

המשנה למנכ"ל רשת סופר-פארם, יאיר עשהאל, אמר ל"גלובס": "אנחנו עושים בדיוק את מה שרשום בתוכניות העבודה האסטרטגיות. ביום שהמשבר מסתיים מי שהשקיע בתשתיות יצא מחוזק יותר. אני לא רואה מדוע חברה צריכה לשנות אסטרטגיה בכל רבעון מחדש. לעומת זאת, בשנת 2009 הטקטיקה מותאמת למצב ואם המצב יחייב מבצעים יותר אגרסיביים ושחיקה של הרווח הגולמי כדי לא לאבד נתחי שוק - נהיה שם".

כאמור, רשת סופר-פארם תחל בשבועות הקרובים להפעיל מחסן מרכזי באמצעות כמיפל: "אנחנו מאמינים שארגון צריך לעשות את מה שהוא טוב בו ולהיעזר במי שטוב בלוגיסטיקה", הסביר עשהאל.

רשת סופר-פארם קיימה השבוע, בפעם ה-17, את יריד הקניות השנתי במתחם "אבניו" שבאייר-פורט סיטי. כמידי שנה, מציגים הספקים הגדולים של הרשת את החידושים שלהם לשנה הקרובה, כשקנייני סופר-פארם עורכים ביום זה הזמנה מרוכזת לחודשיים הקרובים. השנה השתתפו ביריד 80 ספקים, והתבצעו הזמנות בהיקף של 77 מיליון שקל, גידול של 16% לעומת שנה שעברה.