לפחות את הבורר סטרלינג הצליחה לשכנע: אישר כי עמדה באבני הדרך לצורך קבלת כספי האג"ח

אם בית המשפט המחוזי בת"א ייתן את אישורו - סטרלינג תוכל להשתמש בכ-42 מיליון שקל ששהו עד כה בידי הנאמן של החברה, הרמטיק נאמנות

הצלחה מסויימת לחברת סטרלינג . החברה אומנם לא החזירה את האמון של המשקיעים בביצועיה, אבל לפחות את השופט ישי לויט, שמונה ע"י בית המשפט המחוזי בת"א להכריע בשאלה לגבי עמידתה באבני הדרך שקבעה לשחרור כספי האג"ח שגייסה, היא הצליחה לשכנע. התוצאה היא - לאחר שבית המשפט המחוזי בת"א ייתן את אישורו - שסטרלינג תוכל להשתמש בכ-42 מיליון שקל ששהו עד כה בידי הנאמן של החברה, הרמטיק נאמנות.

סטרלינג, שמפתחת טכנולוגיה לתקשורת אלחוטית ניידת, החלה להיסחר לפני כשנה וחצי לאחר שגייסה כ-57 מיליון שקל. סטרלינג התחייבה כי עד לסוף נובמבר 2008 תציג הזמנות למכירות בהיקף של כ-50 מיליון דולר. במידה ולא תעשה כן, הבטיחה החברה, היא מחויבת להחזיר מיידית את החלק היחסי למשקיעים.

המחלוקת עם הנאמן שהחזיק את האג"ח מגיעה בעקבות הודעת החברה ביולי כי קיבלה הזמנה על סך כ-60 מיליון דולר שעתידה לצאת לדרך בתקופה הקרובה. מסתבר כי למרות ההודעה המרשימה לא כל המשקיעים קנו את המידע שסיפקה החברה, והנאמן התנגד לשחרור אוטומטי של הכספים שהופקדו ברשותו .

ההחלטה של השופט בדימוס לויט הגיע ברגע האחרון, השופט קבע כי החברה עמדה באבן הדרך בהתאם לתשקיף וכי היא זכאית לקבל את הכספים. על המשקיעים בכל מקרה ההצלחה הזו לא עתשה רושם וסטרלינג נסחרה ללא שינוי היום, לפי שווי של כ-20 מיליון שקל, לאחר שאיבדה כ-60% מתחילת השנה.

סטרלינגסטרלינג