מנכ"ל קשת, אבי ניר, אושפז מחדש בבית-החולים איכילוב

ניר הותקף בשבוע שעבר ע"י אלמונים מחוץ לביתו ; חשד: תקיפתו קשורה לתחקירים של סדרה חדשה בשם "שתולים" ; אולמרט: "יכול להיות שכן יש קשר לכך שניר עומד בראש גוף השידור הפופולרי בארץ; זה חמור ביותר"

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אבי ניר, אושפז מחדש בבית-החולים איכילוב, לאחר שאתמול (א') הגיע לביקורת, ובבית-החולים החליטו לאשפזו שוב. ניר שוחרר ביום חמישי האחרון בשעות אחר-הצהריים מבית-החולים למשך סוף השבוע, אך כאמור אושפז אתמול מחדש.

במקביל, נושא תקיפתו של ניר על-ידי אלמונים בתחילת שבוע שעבר עלה בישיבת הממשלה. היה זה שר התקשורת, אריאל אטיאס, שהעלה את הנושא ואמר: "פנו אליי בשבוע האחרון רבים כדי לגנות את המעשה, ואני חושב שזה יובא לידיעת ראש הממשלה והשר לביטחון פנים. זהו מעשה חמור ונורא, וצריך לחקור מי עשה אותו ומי עומד מאחוריו".

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אמר בתגובה לדברים: "המקרה הזה, שאדם יוצא לטייל עם כלבו ומתנפלים עליו אנשים, מכים אותו וגורמים לו לחבלות נוראיות, זה דבר קשה ונורא שייתכן שאין לו קשר לעבודתו ולמקצועו - ואז זה שייך לחברה שבה אנו נמצאים.

"אך עם זאת, יכול להיות שכן יש לכך קשר לעובדה שאבי ניר עומד בראש גוף השידור הפופולרי בארץ. כך או כך, זה דבר חמור ביותר, ואנו שולחים לו ברכות להחלמה מהירה, שיחזור מהר בריא בגופו ובנפשו, כי במקרה כזה ודאי נגרמו לו חבלות בשניהם".

במקביל, המשטרה ממשיכה בחקירת תקיפתו של ניר, כאשר כפי שזה נראה עתה קיימת התמקדות בפן ספציפי אחד - תוכניות התחקירים "השתולים", אותה מתעתדת קשת להעלות לאוויר בתקופה הקרובה.