בזק חוגגת מיליון לקוחות באינטרנט המהיר; 25% מהלקוחות ישדרגו ל-2 מגה ב-2009

זאת לאחר שברבעון האחרון הצליחה בזק לעקוף את HOT במספר המצטרפים לשירות ; עד כה 50% מהלקוחות שדרגו את מהירות הגלישה שלהם ל-2 מגה ומעלה

בזק חוגגת את העובדה שהצליחה להגיע למיליון לקוחות אינטרנט המהיר, וזאת לאחר שברבעון האחרון הצליחה לעקוף את HOT במספר המצטרפים לשירות. HOT גייסה 10 אלפים לקוחות אינטרנט ברבעון השלישי של השנה, וזאת לאחר 8 רבעונים רצופים שבהם גייסה יותר לקוחות מבזק, שגייסה ברבעון האחרון 12 אלף מנויים.

נתח השוק של שתי החברות לא השתנה מהותית יחד עם זאת, ובזק מחזיקה 60% לעומת HOT שמחזיקה 40%.

בהודעה שמסרה היום החברה היא מציינת כי 50% מהלקוחות שדרגו את מהירות הגלישה שלהם ל - 2 מגה ומעלה וכי בשנת 2009 היא מעריכה ש - 25% מהלקוחות ישדרגו ויגדילו את חבילות הגלישה שלהם. בבזק רואים זאת כהישג על רקע העובדה שהיא אינה יכולה למכור חבילות הכוללות אינטרנט טלוויזיה וטלפוניה בסל אחד למול HOT שזהו מנוע הצמיחה המרכזי שלה.

החברה ציינה ש-38% מסך לקוחות האינטרנט שלה מחוברים בקצב גלישה של 2.5 מגה ומעלה, זאת לעומת 17% בלבד ברבעון המקביל אשתקד (נכון לסוף הרבעון השלישי לשנת 2008).

עוד ציינה כי לפני שנתיים הכריזה על מהלך גדול בתחום הרשתות הביתיות, והיום כבר כ- 400 אלף לקוחות החברה מחזיקים ברשת ביתית, כ- 40% מסך מנויי החברה נתון מרשים גם מנקודת מבט עולמית. בזק יצרה למעשה סטנדרט חדש של "אינטרנט אלחוטי בכל בית בישראל", כשכ- 70% מסך הרשתות האלחוטיות בישראל הן של בזק.

אבי גבאי מנכ"ל בזק, "הגעה למיליון לקוחות אינטרנט הוא בהחלט הישג מרשים לחברה, שמאז ומתמיד הובילה את שוק התקשורת באיכות ובחדשנות. עתה, המשימה שלנו היא להביא את האינטרנט המהיר לבתים נוספים ולאפשר ללקוחותינו חוויית גלישה אולטרא מהירה באמצעות רשת ה- NGN".

לרגל המאורע, בזק יוצאת בקמפיין בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, והיא תחגוג עם לקוחותיה ב"מסיבת המיליון", כחלק משידור גמר ה"אח הגדול".