באופנהיימר מנמיכים מחיר היעד למניית צ'ק פוינט: "יש האטה בהוצאות הארגונים בתחום אבטחת המידע"

מחיר היעד הופחת ב-7.14% ל-26 דולר למניה; חוזרים על המלצת "תשואת יתר" ; מנמיכים את תחזית ההכנסות של החברה ל-2008 מ-812 מ' ד' ל-804 מ' ד'; את הרווח למניה לשנת 2008, מנמיכים באופנהיימר ב-2 סנט ל-1.76 דולר למניה

בבית ההשקעות אופנהיימר, פירסמו היום (ב') סקירה עכדנית על מניית חברת אבטחת ה-IT הוותיקה, צ'ק פוינט .

בבית ההשקעות מנמיכים את מחיר היעד למניה ל-26 דולר, נמוך ב-7.14% ממחיר יעד קודם של 28 דולר, וגבוה בכ-37% ממחיר הנעילה של המניה ביום המסחר האחרון בוול סטריט, ביום שישי. את ההמלצה למניה מותירים ב"תשואת יתר".

באופנהיימר מסבירים כי מחיר היעד מסתמך על תחזית רווחי 2008 וכן מקבל תמיכה נוספת מהעובדה כי צ'ק פוינט נהנית מקופת מזומנים דשנה - כ-6.47 דולר למניה.

משיחות שערכו באופנהיימר, עם מספר מפיצים בארה"ב בשבועות האחרונים, עולה כי למרות יציבותה היחסית של צ'ק פוינט, מתחילים להרגיש האטה בהוצאות הארגונים בתחום אבטחת המידע.

"לעומת זאת, המומנטום של ה-Appliance נראה יציב יחסית, בהתבסס על תגובותיהם של המפיצים. נראה כי הקופסאות של צ'ק פוינט מצליחות למשוך בעיקר את לקוחות נוקיה". אמרו האנליסטים. "קופסאות האבטחה מהוות כבר למעלה משליש ממכירת הרישיונות בצ'ק פוינט וככל שהחברה ממשיכה לעלות מעלה בשרשרת המזון (זכייה בקרב לקוחות נוקיה לשעבר), אנו עשויים לראות מגמה עולה של המכירות". הוסיפו.

באופנהיימר מציינים, למרות שצ'ק פוינט פועלת בתחום האבטחה, הנחשב לשוק יציב יחסית, הם חייבים לציין כי קיימים סימנים ראשונים המעידים כי השוק אינו חסין מפני הסביבה המאקרו-כלכלית המאתגרת. באופנהיימר מעריכים כי הפגיעה ברווחיות תתקזז במעט עם העלייה בשער הדולר אל מול השקל.

אי לכך ובהתאם לזאת, באופנהיימר מנמיכים את תחזית ההכנסות של החברה לשנת 2008 מרמה של 812 מיליון דולר לרמה של 804 מיליון דולר. את הרווח למניה לשנת 2008, מנמיכים באופנהיימר ב-2 סנט ל-1.76 דולר למניה. את ההכנסות והרווח למניה לשנת 2009 הם מנמיכים מרמה של 872.9 מיליון דולר ו-1.97 דולר, לרמה של 844.2 מיליון דולר ו-1.87 דולר בהתאמה.

[להמלצות אנליסטים]