הירש מדיה הקפיאה את הוצאתו של מגזין "ביזנסוויק" בישראל

הירש מדיה: "החברה מנהלת מו"מ עם מספר גורמים באשר להמשך הוצאת העיתון, ובשל כך הוצאת הגיליון הקרוב תידחה. החלטה סופית תתקבל בימים הקרובים"

הירש מדיה שבבעלות שלמה בן-צבי הקפיאה את הוצאתו לאור של המגזין "ביזנסוויק" - כך נודע ל"גלובס". הגיליון שאמור לצאת ביום חמישי הקרוב לא ייצא כמתוכנן. במקביל מנהל בן-צבי מגעים למכירת הזיכיון למגזין לגורמים אחרים - או לחילופין בוחן את המשך הוצאתו לאור, כמו גם את האפשרות לחבור לשותף נוסף לשם הוצאתו לאור.

המגזין העסקי האמריקאי "ביזנסוויק" יוצא לאור בישראל על-ידי קבוצת הירש מדיה קצת פחות משנה. כבר לפני שנה וחצי חתמו "ביזנסוויק" והירש מדיה על הסכם הוצאה לאור של מהדורת המגזין בשפה העברית, כאשר הגיליון הראשון של "ביזנסוויק ישראל" תוכנן תחילה לצאת בספטמבר 2007 במהדורה דו-שבועית. באיחור של מספר חודשים יצא לאור "ביזנסוויק" בישראל, אולם במהדורה דו-חודשית. בהירש מדיה מדווחים על תפוצה של כ-27 אלף עותקים מדי פעם המופצים למנויים ובנקודות המכירה.

מהירש מדיה נמסר בתגובה לידיעה: "בדומה לשאר גופי המדיה בישראל, החברה מבצעת תוכנית התייעלות וצמצום בכוח-האדם והוצאות. במסגרת זו מנהלת החברה משא-ומתן עם מספר גורמים באשר להמשך הוצאת העיתון. בשל כך הוצאת הגיליון הקרוב תידחה. החלטה סופית תתקבל בימים הקרובים".