משה פייגלין עשה לנו טובה

הפשיט מביבי נתניהו ומזאבי הליכוד את עור הכבש שניסו לבוא בו אל הציבור הישראלי

משה פייגלין עשה טובה גדולה לציבור הישראלי: הוא מנע מבנימין נתניהו להביא לבוחר מצג שווא. המטרה אליה חתר ביבי בחודשים האחרונים היתה להציג "נמר בעור של כבש". ובמילים אחרות: להציג מפלגה ימנית, כאילו היא היתה מפלגת מרכז, מהולה בקורטוב של שמאלנות. זה לא הלך.

הליכוד החליט בפריימריז אתמול (ב') שהוא רוצה להיות ליכוד, ולא "ידימה". חבריו סילקו את מי שלא התאים למסגרת הליכודית, כמו דיין הזגזגן, טל ברודי המוזר, והטרמפיסטים אסף חפץ ומירי רגב. דן מרידור, שהובא כקישוט על תקן ההגון המרכז-שמאל, נכנס במקום מבזה, רק בגלל זיכרון נסיכותו המתפוגגת. הליכוד רוצה את הדבר האמיתי: פייגלין, גילה גמליאל, חיים כץ - ושאר ירקות שצמחו בגינתו הוותיקה.

עכשיו, תודות לפייגלין, לבוחר יש תמונה מפלגתית ברורה ומתוחמת היטב. יש שמאל-עבודה, מרכז-קדימה וימין-ליכוד. ביבי רצה לבלבל את הבוחר עם ליכוד מעורפל, פייגלין עשה לו את השירות של הבהרת התמונה וחידוד ההבדלים בין המפלגות בתחום המדיני.

חיים כץ, יו"ר ועד עובדי תע"א, עשה אותו שירות, בתחום המוסרי-ציבורי. האיש הזה, שנבחר למקום 14 המכובד, מזכיר שמרכז הליכוד ה"ישן" אינו כה ישן. שוב ראינו אוטובוסים מלאים מצביעים, המודים ללא בושה שהם מצביעים כפי שפטרונם, יו"ר הוועד, פוקד עליהם. אז תודה גם לך, כץ, שהזכרת לנו את הליכוד האמיתי שביבי ניסה להחביא מאיתנו.

אפשר להיות בטוחים שפייגלין ימשיך לשרת את הציבור גם לאחר הבחירות. לא בתפקיד ביצועי, כמובן, אלא כח"כ. אפשר לסמוך עליו שבדיונים מדיניים הוא לא ישתוק. הוא יצעק, יצרח, ישתולל - יהווה תזכורת קולנית וקבועה לאופיו של הליכוד והשתייכותו.

נלחמים בפשע

איך שלא מסתכלים על החיסולים בעולם התחתון, אפשר לראות גם את זה כחלק מהמלחמה בפשע: ככל שהם הורגים זה את זה, נשארים להם פחות עבריינים ואנרגיות להרוג אחרים, לא? *