רשות השידור: לא נפנה לצורך גביית האגרה ללקוחות הכבלים והלוויין

כפי שפורסם ב"גלובס", רשות השידור התריעה בפני לקוחות הכבלים והלוויין כי עליהם להסדיר את חובם באגרת הטלוויזיה ; בתגובה טענה HOT כי רשות השידור מטעה את הציבור במטרה לגבות את האגרה

רשות השידור מתנצלת בפני HOT ו-yes: הרשות שלחה מכתב ובו היא מתחייבת שלא להוציא מכתבי גבייה ללקוחות הכבלים והלוויין במטרה לגבות את האגרה בדרך יעילה יותר. התנצלות זו באה לאחר ש-HOT טענה כי רשות השידור מטעה את הציבור במטרה לגבות את האגרה.

כפי שפורסם ב"גלובס", רשות השידור פרסמה הודעה לקהל לקוחות הכבלים והלוויין, ובה היא מתריעה כי על לקוחות הכבלים והלוויין להסדיר את חובם באגרת הטלוויזיה מאז שנת 2005.

"אם אתם מנויים על שירותי חברות הכבלים או חברת הלוויין, זה הזמן להסדיר את חובכם באגרת הטלוויזיה. בקרוב, עם סיום תהליך החקיקה, יהיה על חברות הכבלים והלוויין למסור לרשות השידור את רשימת המנויים שלהם, ואז נדע שאתם מחזיקים במקלט טלוויזיה עליו לא הודעתם לרשות וכי השתמטתם מתשלום האגרה כחוק", נכתב במכתב שהוציאה רשות השידור.

כאמור, בעקבות פניית HOT שלחה היועצת המשפטית של רשות השידור מכתב לחברות הכבלים והלוויין, ובו נכתב כי "צר לנו שיצא מרשות השידור למנויכם מכתב בדבר תשלום אגרת הטלוויזיה בנוסח בו יצא. למרות שבמכתב נאמר כי מדובר בתהליכי חקיקה ראשוניים, הרי שרשות השידור תמנע מלהוציא מכתבים אלה בעתיד".