נפרדים מ-GTC: מחר יהיה יום המסחר האחרון של מניית GTC בבורסה עקב מיזוגה לקרדן NV

מניות GTC יגרעו ממדד ת"א 75, ת"א 100 וממדד הנדל"ן 15 ; גם אגרות החוב מסידרה ב' של GTC תיגרענה ממדד התל-בונד 40 ו-60 ; ההמרה תבוצע על פי יחס החלפה של 0.81 מניות של קרדן NV בעבור כל מניה רגילה אחת של GTC

נפרדים מ-GTC : מחר (ב') יהיה יום המסחר האחרון של מניית GTC בבורסה. בעקבות השלמת המיזוג בין חברת קרדן NV לחברת GTC Real Estate, יגרעו ביום ג' הקרוב ני"ע של GTC ממדד ת"א 75, ת"א 100 וממדד הנדל"ן 15. כמו כן תיגרענה מהמסחר גם אגרות החוב מסידרה ב' של GTC ממדד התל-בונד 40 וממדד התל-בונד 60.

הבורסה לני"ע מציינת בהודעתה כי לרשימות המדדים לא יווספו ני"ע אחרים במקום הני"ע שנגרעו וזאת עד למועד העדכון הבא.

נציין כי הדבר היה ידוע מאז ה-11 בדצמבר, אז אישרו האסיפה הכללית של בעלי המניות של קרדן NV ואסיפת בעלי המניות של GTC RE את השלמת המיזוג ביניהן.

"המיזוג יהפוך את קרדן NV לחברת החזקות גדולה יותר, בעלת מעמד חזק יותר הן מבחינה פיננסית והן מבחינת היקף ההון העצמי שלה. בנוסף המיזוג יפשט את המבנה המשפטי של קבוצת קרדן ויגדיל את שקיפותה", כך מציינת החברה בהודעתה מה-11 בדצמבר. כתוצאה מהמיזוג יגדלו החזקותיה של קרדן NV בפעילות הנדל"ן שלה, אשר הוחזקה ע"י GTC, מכ-67% (במישרין ובעקיפין) ל-100%.

קרדן NV תקצה מניות לכל בעלי המניות של GTC שיחזיקו את המניות במועד הקובע שיחול מחר (ב' בסיום יום המסחר), על פי יחס החלפה של 0.81 מניות של קרדן NV בעבור כל מניה רגילה אחת של GTC (בעלת ע.נ. של 0.2 אירו). כמו כן תקצה קרדן NV למחזיקי האג"ח מסידרה א' ו-ב' של GTC RE, אג"ח מסידרה 1 ומסידרה ב' של קרדן NV בהתאמה. בעקבות המרת המניות והאג"ח תחדל חברת GTC RE להתקיים.

מועד ההשלמה יחול ביום ג' ה-16 בדצמבר, אז תבוצע הקצאת המניות של קרדן לבעלי המניות של GTC לפי שיעור אחזקותיהם במועד הקובע, ובסמוך להשלמת ההקצאה ימחקו המניות והאג"ח של GTC RE. ההודעה תקבל תוקף רישמי עם הודעת בורסה על סיום ההקצאה והמחיקה מהבורסה.

ביום ד' ה-17 בדצמבר יירשמו מניות קרדן NV למסחר בבורסה בת"א ובהולנד (יורונקסט). אגרות החוב מסידרה ב' ואגרות החוב מסידרה 1 של קרדן יירשמו למסחר בבורסה בישראל בלבד.