מייסד LinkedIn ריד הופמן שב לכיסא המנכ"ל

הודעת החברה על מינוי הופמן לתפקיד המנכ"ל, הפתיעה רבים לאור העובדה ש-LinkedIn נהנתה מהצלחה רבה מאז גיוס דן ניי למנכ"ל החברה בפברואר 2007

מייסד חברת LinkedIn, ריד הופמן, שב לתפקיד מנכ"ל החברה ואף הביא את ג'ף וויינר, בכיר לשעבר ביאהו שיעזור בהיגוי הרשת העסקית המקוונת.

הודעת החברה על מינוי הופמן לתפקיד המנכ"ל, הפתיעה רבים לאור העובדה ש-LinkedIn נהנתה מהצלחה רבה מאז גיוס דן ניי למנכ"ל החברה בפברואר 2007. LinkedIn טענה שהייתה רווחית בהנהגת ניי - הכנסותיה גדלו פי עשרה ומספר המשתמשים גדל פי 4, ל-33 מיליון משתמשים. המשמעות היא כי LinkedIn הייתה מסוגלת לגייס 80 מיליון דולר בהון סיכון השנה, בסדרת השקעות שהעריכו את החברה בכמיליארד דולר.

הופמן וניי קיימו מסיבת עיתונאים משותפת אתמול, ואמרו כי הסכימו שעדיף ל-LinkedIn שמייסדה יעמוד בראשה. אך הבאת וויינר לתפקיד נשיא זמני מסמנת שהופמן זקוק למישהו כיד ימינו.

וויינר, 38, עבד כבכיר ביאהו יותר משבע שנים. הוא ניהל את אתר הבית של החברה ואת יישומי האימייל והחיפוש שלה. הופמן היה מנכ"ל LinkedIn במשך ארבע שנותיה הראשונות, ואחר-כך ויתר על התפקיד לטובת הפיקוח על מחלקת פיתוח המוצרים של החברה.