נצבא: לא תושלם מכירה 2 בניינים בפריז לחברה זרה - פועלת לקבלת הפיקדון

זאת, משום שלטענתה, החברה הבת של נצבא, שבאמצעותה נחתם ההסכם, לא המציאה את כל האישורים הנדרשים להשלמת העסקה ולפיכך, אף פנתה לנוטריון, שבידיו הופקד פיקדון בסך 4 מיליון אירו, בדרישה להחזר

חברת נצבא מסרה היום (א') כי ביום ה', המועד האחרון להשלמת עסקת מכירתם של 2 בניינים בפריז לחברה זרה, הודיעה החברה הזרה כי היא לא תשלים את העסקה.

זאת, משום שלטענתה, החברה הבת של נצבא, שבאמצעותה נחתם ההסכם, לא המציאה את כל האישורים הנדרשים להשלמת העסקה ולפיכך, אף פנתה לנוטריון, שבידיו הופקד פיקדון בסך 4 מיליון אירו, בדרישה להחזר.

לטענת החברה הבת, בהתבסס גם על חוות דעת יועציה המשפטיים, היא המציאה את כל הדרוש להשלמת העסקה ואין כל בסיס לטענות הרוכשת. החברה הבת פנתה לנוטריון בדרישה להעברת הפיקדון לידיה. במידה שהפיקדון לא יועבר לחברה הבת בתוך 3 ימי עסקים (בהתאם להוראות הסכם המכר), תפנה החברה הבת לערכאות המשפטיות בצרפת בתביעה לקבלתו.

נזכיר כי ב-15 באפריל, נצבא הודיעה כי היא מכרה באמצעות חברה בת זרה בבעלותה (90%) 2 בנייני משרדים בפריז תמורת 169 מיליון שקל (30 מיליון אירו). הנכס ממוקם באזור Montrouge Palletan שבעיר ומתפרש על פני שטח בנוי של 9,000 מ"ר.