מגדל הזוהר של עו"ד חטר ישי מכחישה חוב של 27 מיליון שקל לדיסקונט

החברה מכחישה גם את טענת הבנק כי היא נמצאת בקשיים, ולדבריה היא אינה חדלת פירעון ויש לה די נכסים כדי לעמוד בכל התחייבויותיה

חברת מגדל הזוהר לבניין שבבעלות עו"ד דרור חטר-ישי הגישה התנגדות לבקשת הפירוק נגדה מצד בנק דיסקונט , בטענה לאי פרעון חוב של כ-27 מיליון שקל. החברה טוענת כי לא קיים כל חוב בר-פירעון לבנק, כיוון שהביטחונות שבידי הבנק מכוח ההסכם בין הצדדים עולים על יתרת החוב האפשרית. כמו כן, החברה מכחישה את טענת הבנק כי היא נמצאת בקשיים, ולדבריה היא אינה חדלת פירעון ויש לה די נכסים כדי לעמוד בכל התחייבויותיה.

לדברי החברה, בקשת הפירוק הוגשה בחוסר תום לב, תוך אי גילוי עובדות מהותיות, מתוך כוונה להפעיל לחץ במסגרת חילוקי דעות לגבי עצם קיום החוב והיקפו. לטענתה, ההסכם בינה לבין הבנק אינו מקנה לו זכות להגיש בקשת פירוק בנסיבות הקיימות. "הבנק לא הוכיח קיומה של עילה ראויה ומוצדקת לפירוק החברה, שהינו בניגוד לאינטרס הציבורי ויגרום לפגיעה מיותרת באלפי משפחות", נטען.

הבנק טען בבקשת הפירוק שהגיש בספטמבר כי העמיד לחברה אשראי בקשר לביצועו של פרויקט "גני אביב" בלוד. ואולם, החברה אינה עומדת בהתחייבויותיה כלפיו ואף חרגה ממסגרות האשראי שהוקצבו לה ואינה משלמת את חובותיה.

החברה טוענת מנגד, באמצעות עו"ד חטר-ישי, כי היא עמדה בתנאי הסכם ליווי הפרויקט בין הצדדים, בעוד שהבנק פעל בניגוד לו וחייב אותה בריביות חריגות שלא כדין. (פש"ר 2402/08).