ynet מכוונת לצעירים: רכשה את אתר המשחקים Net Games ב-4 מיליון שקל

נט-גיימס, שהוקם ב-2004 על-ידי אורן סופרין, מציע לגולשים למעלה מ-1,000 משחקים חינמיים, המחולקים לקטגוריות שונות

רגע לפני שהשנה האזרחית נגמרת, ובצל המשבר שמאיים על תעשיית האינטרנט העולמית והמקומית, רכישות האתרים נמשכות. הפעם, ynet היא הרוכשת.

ynet רכשה את אתר המשחקים Net Games, בסכום המוערך בכ-4 מיליון שקל.

נט-גיימס, שהוקם ב-2004 על-ידי אורן סופרין, מציע לגולשים למעלה מ-1,000 משחקים חינמיים, המחולקים לקטגוריות שונות, כגון משחקי ילדים, משחקי ספורט, משחקי לוח ואף משחקי בנות.

בחלק מהמשחקים ניתן לשחק באתר עצמו ואילו אחרים מצריכים התקנה על המחשב. בנוסף, האתר מאפשר לגולשים לשחק מול גולשים אחרים מרחבי העולם, בדומה למגמה שמאפיינת את שוק הגיימינג העולמי.

נט-גיימס פונה לקהל הגולשים הצעיר, נתח שוק שבו ynet אינה כה פופולרית, בהשוואה למתחרה העיקרית שלה - וואלה.

זו אינה הרכישה הראשונה של ynet השנה, במסגרת האסטרטגיה לפנות לפלח שוק צעיר יותר. באוקטובר נחשף ב"גלובס" כי ynet רכשה את 50% הנותרים באתר bona של דפי זהב, במטרה להתחרות בוואלה, שרכשה 34% מהרשת החברתית מקושרים, וב-nrg, שבבעלותה הרשת שוקס.

שוק אתרי הגיימינג פעיל מאוד בישראל. לפני מספר חודשים נרכש אתר "מומו הפרה", על-ידי קבוצת אתרים - אתר שהוקם בתחילה כזירת משחקים ומאוחר יותר החל לשלב פיצ'רים חברתיים. בארץ פועל גם אתר Vgames, וגם חברת הסלולר אורנג' השיקה בשבוע שעבר את הפורטל החדש שלה, אורנג'-טיים, שמציע בין היתר משחקים תמורת תשלום. עוד אתר שמציע משחקים בתשלום הוא bgames של בזק, ואילו הפורטלים הגדולים, כדוגמת וואלה ונענע10, מציעים לגולשים ערוץ משחקים חינמי.

מבוסס פרסומות

לדברי סופרין, באתר מבקרים מדי יום בין 30 ל-40 אלף גולשים שונים, והוא פונה לא רק לילדים ולבני נוער. "יש גם גולשים מבוגרים יותר שנהנים לשחק במשחקים באתר, בעיקר במשחקי היגיון וחשיבה". לדבריו, המשא ומתן עם ynet נמשך מספר חודשים והמודל העסקי של האתר התבסס על פרסומות.

אבי בן-טל, מנכ"ל ynet, מסר בתגובה: "זוהי חדירה לתחומים נוספים עבורנו, במטרה לגוון את השירותים של האתר, וגם על מנת להביא לאתר קהל גולשים צעיר יותר".