תמי ליטני, סגנית העורך ועורכת עמודי הדעות של עיתון "הארץ", החליטה לסיים את תפקידה כבר בעוד שבוע

עורך "הארץ" דב אלפון צפוי להודיע על מינויו של סגן עורך ביום ראשון הקרוב ; בעיתון יחפשו עורך לעמודי הדעות של "הארץ" בשבועות הקרובים

תמי ליטני, סגנית העורך ועורכת עמודי הדעות של עיתון "הארץ", החליטה לסיים את תפקידה כבר בעוד שבוע. ליטני עובדת ב"הארץ" מזה 30 שנים בהם שימשה כראש דסק חדשות, סגנית עורך המוסף השבועי, עורכת גיליון יום שישי ועוד. עורך "הארץ" דב אלפון צפוי להודיע על מינויו של סגן עורך ביום ראשון הקרוב. בעיתון יחפשו עורך לעמודי הדעות של "הארץ" בשבועות הקרובים.

עם מינויו של דויד לנדאו לעורך "הארץ" באפריל 2004, מונתה ליטני לסגנית העורך ולעורכת עמודי הדעות. עורך "הארץ", דב אלפון, אמר היום כי "העבודה לצידה הייתה מעשירה, מהנה ומחכימה ביותר, בזכות אישיותה לא פחות מאשר ניסיונה. תמי תחסר לי מאוד, ואני מאחל לה הצלחה רבה בכל דרך אשר תבחר לצעוד בה".

מו"ל הארץ עמוס שוקן אמר "תמי ליטני מילאה ב"הארץ" תפקידי עריכה מרכזיים במקצועיות עיתונאית, בשיקול דעת נבון ובאינטגריטי ברמה הגבוהה ביותר. בתפקידה האחרון כסגנית עורך העיתון ועורכת עמודי הדעות, שאותו מילאה כחמש שנים, היא נווטה בכישרון את הדיון הציבורי מעל דפי העיתון וייצגה את הערכים של "הארץ" בצורה מרשימה ביותר. גם בניהול המערכת היה לה חלק חשוב. עוד אמר שוקן כי הוא מבין כי אחרי תקופה כה ארוכה תמי רואה צורך לעשות שינוי, אך אין ספק שניסיונה וכישרונותיה יחסרו מאוד לעיתון.