תקציב המשקה XL יישאר במשרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים

על התקציב, המוערך בהיקף של מיליון דולר בשנה, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי ומשרדים נוספים

לאחר שערכה מכרז בין משרדי הפרסום הגדולים, בוחרת חברת סידס להישאר עם המוכר והידוע, ומשאירה את תקציב הפרסום למותג XL במשרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים. המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של החברה, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ.

כזכור באחרונה הסתיים מכרז מתוקשר של החברה על המותג XL, בו התמודדו בין היתר משרדים גדולים כגון מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA ואדלר-חומסקי&ורשבסקי.

במכרז זכה מקאן-אריקסון, אך לאחר שבועות ספורים התבטלה ההתקשרות בין הצדדים - בין היתר בשל אי יכולת להגיע להסכמות מסחריות. שלא לייחוס סיפרו אז מקורבים מהענף שהמכשלה העיקרית של כל המשרדים מול החברה הייתה התנהלות נציג חברת XL הבינלאומית.

תקציב הפרסום של מותג XL טופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום המגזרי יארא, מאחר והצעדים הפרסומיים הראשונים כוונו דווקא למגזר הערבי ולרשות הפלסטינית. בהמשך, כשהורחבה הפעילות הפרסומית גם לישראל, בחרה חברת XL העולמית לתת ליארא להוביל את הקמפיין בכל בשוק הישראלי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של XL בשנת 2007 (ללא אינטרנט) עמד על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה עמד היקף הפרסום של המותג על 2.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

כזכור בשנה האחרונה איבדה חברת בני פאוזי שהשיקה את המותג בישראל את הזיכיון לטובת חברת סידס בישראל.

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים", המתמחה בתקשורת לצעירים, הוקם לפני 8 שנים על ידי אורן ציבלין. בין לקוחות המשרד: גלובוס גרופ, בנק לאומי, אל על, בזק, קלסיקלטת, קרן קיימת לישראל, דואר ישראל, קבוצת סקאל, שופרסל ועוד. *