רמי שלמור פורש סופית מתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום

שלמור לקח פסק זמן מניהול האיגוד, כדי לנהל את הקרב המשפטי מול ראובני-פרידן ; כעת נראה כי הקרב רחוק מלהסתיים - והאיגוד ילך לבחירות

איגוד חברות הפרסום עומד בפני בחירות חדשות: רמי שלמור, היו"ר הנבחר של האיגוד, הודיע למ"מ היו"ר יאיר גלר ולמנכ"ל האיגוד כי פסק הזמן שלקח על עצמו מניהול האיגוד צפוי להתארך, ולכן הוא מציע לצאת לבחירות בהן ייבחר יו"ר חדש.

"מאחר ופסק הזמן שנטלתי מתפקידי כיו"ר האיגוד מתארך יתר על המידה", כותב שלמור, "ומאחר ויאיר גלר הביע את רצונו להפסיק ולשמש כיו"ר ממלא מקום, אני מציע לקיים בדחיפות בחירות לתפקיד יו"ר קבוע שינהיג את האיגוד בימים הסוערים הללו".

בעקבות הודעתו של שלמור צפויות הבחירות להתקיים בתוך 45 יום.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", שלמור כבר הודיע לממלא מקומו כי בדעתו לחזור ולתפוס את תפקיד היו"ר בראשון לינואר - זאת לאור ההערכות כי הסכסוך המשפטי שבין משרדו לבין ראובני-פרידן יסתיים עד אז.

אך למרות ההערכות אלו טרם התקבלה הכרעה במספר חזיתות משפטיות שבין המשרדים, בין היתר בתביעה לביזיון בית המשפט שהגיש ראובני-פרידן נגד שלמור-אבנון-עמיחי, בטענה שלמרות צו בית המשפט קיים שת"פ בין משרדו לבין אורן יוניוב - לשעבר מנכ"ל יונייטד והיום מנכ"ל ובעלי חברת המדיה יוניון.

כזכור עם פרוץ הסכסוך המשפטי בין הצדדים הודיע שלמור על "פסק-זמן" מתפקידו כיו"ר כדי להתפנות למאבק עם ראובני ללא הכבלים המחייבים של תפקיד היו"ר.

במייל שנשלח אז לחברי האיגוד הוא אמר כי ידוע שהוא מצוי במאבק עסקי נגד ראובני-פרידן ואילן שילוח, והוסיף: "אין בכוונתי להישאר ממלכתי". שלמור ביקש אז יאיר גלר, מבעלי גלר-נסיס ומי שכיהן בתפקיד היו"ר הקודם, להחליף אותו בתפקיד עד לחזרתו.

בינתיים כאמור, לא הסתיים הסכסוך בין שני המשרדים והוא רק הלך ומחריף, ומספר סוגיות הקשורות למחלוקת עדיין מתבררות בבית המשפט.