מי שלא הסתפר הרוויח: TMI של שטיינמץ תבצע פירעון מוקדם ליתרת האג"ח בשער 108 אג'

חלק מהמוסדיים הסכימו בעבר לקבל 90 אג' עבור כל איגרת ; הפירעון יבוצע ב-25 בינואר, בשער הנמוך ב-1.5% מהערך המתואם הנוכחי של האיגרת וללא הצמדה למדד האחרון

ולפעמים הסאגה נגמרת. אגרות החוב של TMI, הנמנית עם קבוצת משאבי הטבע של בני שטיינמץ (BSGR), תבצע פירעון מוקדם ליתרת האג"ח שבמחזור בשער 108 אג' ובכך תגיע לסוף חייה. נזכיר, כי חלק מהגופים המוסדיים הסכימו בעבר לקבל 90 אג' עבור כל איגרת. מקורבים לקבוצת משאבי הטבע מציינים כי TMI תממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים.

הפירעון יבוצע ב-25 בינואר, בשער הנמוך ב-1.5% מהערך המתואם הנוכחי של האיגרת וללא הצמדה למדד האחרון. על הפרטים הללו אנו למדים מהצעת הפשרה אותה מתכוונת הרמטיק, החברה המשמשת כנאמן אגרות החוב, לבית המשפט, תחת תוספת לשטר הנאמנות.

במקור, הייתה אמורה סדרת האג"ח שהונפקה למשקיעים מוסדיים ונסחרת בפלטפורמת המסחר "רצף-מוסדיים" בבורסה בתל-אביב להגיע לפדיון מלא ביולי 2015, מה שמגלם לה מח"מ (משך חיים ממוצע עד להחזר מלוא ההשקעה מפרעונות קרן וריבית, א"ו) של 3.16 שנים ברוטו.

המשקיעים המוסדיים כדוגמת בית ההשקעות פריזמה, קופות הגמל של ישיר בית השקעות, בתי ההשקעות אקסלנס-נשואה , הלמן אלדובי ופרפקט הסכימו לקבל 90 אג' בלבד לאיגרת - 82.8% משוויו המשוערך של החוב לפני כשבועיים וחצי.

[לאתר אפיקים סולידיים]