מנכ"ל קבוצת הפורמולה 1 של הונדה: קיבלנו 30 הצעות רכישה

האיש החזק של היצרנית היפנית, שמצבה היה מעורפל לקראת העונה הבאה: "צמצמנו את רשימת הקונים ל-12, וכרגע אנחנו בוחנים מי הרוכש שיעשה הכי טוב לעתיד של הקבוצה" ; "הונדה תעלה על הגריד גם ב-2009"

ניק פריי, מנכ"ל קבוצת הפורמולה 1 של הונדה שהודיעה על פרישה מהענף בעקבות המשבר הכלכלי, טוען כי היצרנית היפנית בוחנת 12 הצעות שונות לרכישתה, מה שכמובן יחזיר אותה למסלול בעונת המירוצים הבאה.

"כמו שאולי ניתן היה לצפות, היתה התעניינות גדולה סביבנו", אמר פריי לסוכנויות הידיעות, "בהתחלה קיבלנו פניות מ-30 גופים שונים שהתעניינו ברכישה שלנו. צמצמנו את הרשימה ל-12, וכרגע אנחנו בוחנים מי הרוכש שיעשה הכי טוב לעתיד של הונדה".

פריי הוסיף: "כבר בתחילת התהליך אמר לי ברני אקלסטון (מנכ"ל הפורמולה 1) שהוא בטוח שהונדה תעלה על הגריד ב-2009. לא כל כך הבנתי מאיפה הוא שואב את הבטחון הזה. אבל עכשיו כשאני רואה את מצב העניינים בשטח, אני בטוח שהונדה תמשיך להתקיים. לא ב-100%, אבל לא רחוק משם".

"הקבוצה שלנו בריאה מאד בסך הכל מבחינה אירגונית", סיכם פריי את הדברים. "ב-3 השנים האחרונות הושקעו בה כ-114 מיליון דולר. יש להונדה את הטכנולוגיה הטובה ביותר ביפן, אם לא בעולם כולו".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט