פולאר וכור מצטרפות לשרם פודים: מעמידות למכירה 5 קומות במגדל פלטינום בת"א

לדברי גורמים בשוק הנדל"ן החברה מציעה את השטחים (2,500 מ"ר) תמורת 45 מיליון שקל, אבל לפי הערכות מדובר במחיר גבוה שבינתיים לא צפוי למשוך קונים

רק אתמול פורסם ב"גלובס" כי קבוצת שרם פודים גרופ, שבשליטת יצחק שרם ויאיר פודים, מעמידה למכירה את שתי קומות המשרדים שבבעלותה במגדל פלטינום ברחוב הארבעה בתל אביב, והיום מסתבר שיש במגדל עוד מספר קומות שמחכות לקונים.

ל"גלובס" נודע, כי גם חברת פולאר השקעות שבשליטת זיל פלדמן, מחפשת קונה לשלוש הקומות בבעלותה שבמגדל, בשטח כולל של 2,500 מ"ר, המושכרות לגורמים שונים. לדברי גורמים בשוק הנדל"ן החברה מציעה את השטחים תמורת 45 מיליון שקל, אבל לפי הערכות מדובר במחיר גבוה שבינתיים לא צפוי למשוך קונים. באפריל עברה פולאר השקעות למשרדים חדשים בבית מגדלי אור ברמת החי"ל בתל אביב, בשטח של כ-380 מ"ר, ואילו את השטחים במגדל פלטינום בקומות הרביעית, ה-15 וה-16 היא משכירה.

לדברי מנכ"ל פולאר השקעות, דובי וייס, "החברה ישבה בזמנו בקומות האלה וכשהשליטה עברה לזיל פלדמן וההנהלה התחלפה העברנו את המשרדים לרמת החי"ל להוזיל עלויות. הקומות נשארו בחלקן ריקות ואין טעם להחזיקן ריקות. אנחנו לא לחוצים. אם לא תהיה הצעה ראויה נשאיר אותן ולא נמכור, אלא נציע אותן שוב למכירה בעוד שנתיים או שלוש".

עוד נודע כי גם חברת כור, שבשליטת קבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, מתכוונת למכור את שטחיה במגדל, שמשתרעים על פני 1,670 מ"ר בשתי קומות. החברה טרם נקבה במחיר מכירה אולם בשוק הנדל"ן מעריכים כי החברה תוכל לקבל על שטחים אלה 26 מיליון שקל, בתוספת מקומות חנייה.

במגדל פלטינום 23 קומות בגובה כולל של 93 מטר. שטחי המשרדים בבניין מסתכמים בכ-21 אלף ובחניון קיימות 360 חניות. לפני מספר חודשים עזב בית ההשקעות תמיר פישמן את מגדל פלטינום, שם שכר 1,600 מ"ר בשלוש קומות תמורת 120 שקל למ"ר מאז 2005, ועבר לרמת החי"ל. מכור סרבו להתייחס לידיעה. *