רשת זארה חתמה עם גזית גלוב על הסכם שכירות בהיקף 1,000 מ"ר בקניון G כפר-סבא

החנות תוקם במתחם ה-Mall הסגור שבמרכז G כפר-סבא, המוקם בהשקעה של כ-300 מיליון שקל על פני 53 דונם ברחוב ויצמן בכניסה המזרחית לעיר

רשת האופנה זארה חתמה עם גזית גלוב ישראל על הסכם שכירות בהיקף של 1,000 מ"ר בקניון G כפר-סבא. בחנות זו, שתיפתח באפריל השנה, תשקיע הרשת כ-2 מיליון דולר.

החנות תוקם במתחם ה-Mall הסגור שבמרכז G כפר-סבא, המוקם בהשקעה של ע-300 מיליון שקל על פני 53 דונם ברחוב ויצמן שבכניסה המזרחית לעיר.

זארה חתמה על חוזה שכירות לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. דמי השכירות במתחם ה-Mall הסגור נעים בין 40 ל-80 דולר למ"ר לחודש.

מרכז G כפר-סבא מתחלק למתחם קניות פתוח ולמתחם Mall אופנה סגור. מתחם הקניות הפתוח, שיחל לפעול בחודש הבא, משתרע על פני כ-30 אלף מ"ר שהושכרו במלואם תמורת דמי שכירות שנעים בין 20 ל-40 דולר למ"ר לחודש.

מתחם ה-Mall הסגור משתרע על פני שתי קומות בשטח של כ-18 אלף מ"ר. המרכז כולל 1,100 מקומות חנייה עיליים וכ-300 מקומות חנייה תת-קרקעיים.

בחודש שעבר שכרה רשת פוקס, שבשליטת אברהם פוקס והראל ויזל, שטח של ע-500 מ"ר לפתיחת 3 חנויות ל-5 מותגיה (פוקס נשים, פוקס גברים, פוקס קידס, פוקס בייבי וללין) במרכז G כפר-סבא.

מנכ"ל גזית גלוב ישראל, רונן אשכנזי, אמר כי "כניסתה של רשת זארה משלימה את מרקם האופנה והלייף-סטייל שיצרנו במתחם. מהלך זה מחזק את מעמדו של G כפר-סבא כמרכז הקניות המשמעותי והאיכותי באזור השרון".

מנכ"ל זארה ישראל, אלי קידר, אמר כי "פתיחת הסניף החדש בכפר-סבא היא פועל יוצא של האסטרטגיה של זארה לפתיחת סניפים במרכזי האופנה המובילים. זארה ממשיכה להוביל את ענף האופנה בישראל עם פתיחת סניפים גדולים, שנותנים מענה לנשים, לגברים ולילדים תחת אותה חוויית קנייה".