תשדיר הבחירות של עלה ירוק: "בן-גוריון רוצה שאכטה?"

נכדו של בן-גוריון, יריב בן-אליעזר, אמר בראיון לגלי צה"ל: "זה ניצול לרעה של שמו של סבי לצורך קמפיין הזוי"

נכדו של דוד בן גוריון, יריב בן אליעזר, מאשים את יושב ראש מפלגת "עלה ירוק", גיל קופטש, בשימוש לרעה בשמו של סבו - כך דווח בגלי צה"ל. זאת, בעקבות תשדיר בחירות בו קופטש מקיים, כביכול, שיחה עם ראש הממשלה הראשון כשהוא יושב על קברו ומעשן מריחואנה.

"רוצה שאכטה?" שואל הקומיקאי בתשדיר את בן גוריון, "יש מיליון איש במדינת ישראל שמעשנים את זה, וזה מאוד יקר. לא חראם, דוד? למה שזה לא יהיה חוקי? נוכל לגדל את זה כאן, בנגב, על הגבעות הצחיחות ולהפריח את השממה. נוכל לחסוך את הכסף כדי להעלות את שכר המורים".

קופטש אף טוען בתשדיר כי מי שמגדל ומייצר את החומר הם ארגוני הטרור. "היית שר ביטחון, דוד, וחשוב שתדע את זה. השאלה תהיה מה חמאס וחיזבאללה יעשו עם כל החשיש שיישאר אצלם, והתשובה היא שהם יעשנו אותו ויהיו רגועים. ערבי טוב זה ערבי רגוע. זו התפיסה הבטחונית שלי".

"זאת חציית גבולות הטעם הטוב"

"זה ניצול לרעה של שמו של סבי לצורך קמפיין הזוי", הגיב נכדו של בן גוריון, יריב בן אליעזר, בראיון לגלי צה"ל, "הייתה פה חצייה של גבולות הטעם הטוב. זאת הוכחה משכנעת שמי שמעשן סמים - דופק לעצמו את המוח".

קופטש עצמו, בתגובה, ניסה להרגיע את הרוחות. "אני מצטער אם פגעתי במשפחת בן גוריון", אמר הקומיקאי, "מדובר במנהיג שאני מכבד ומעריך. אני חושב שאם בן גוריון היה חי כעת הוא היה מעריך את הכוונה שלי להפריח את הנגב, ומצטרף אלי לעמידת ראש".