דורון בלשר שעבר מטבע לשיכון ובינוי, ויהיה בה סמנכ"ל הכספים החדש יקבל מיליון אופציות

מחיר המימוש גבוה ב-15% ממחיר המניה ויעניק 0.24% ממניות חברת הנדל"ן והתשתיות של שרי אריסון ; בלשר מגיע מחברת טבע ומחברת אמדוקס ונושא איתו ניסיון רב שנים בתחומים הפיננסים בארץ ובעולם, במימון ומיסוי בינלאומי

דורון בלשר (42) סמנכ"ל כספים בטבע משנת 2005 עובר לחברת שיכון ובינוי ויזכה בתנאי שכר והטבות נכבדים. לפני חברת הפרמצבטיקה בלשר כיהן בין השנים 2002 ל-2005 כסמנכ"ל הכספים בחברת ההי-טק אמדוקס . בשיכון ובינוי הוא יחליף את דני לוסטיגר, שכיהן כסמנכ"ל הכספים בשנתיים האחרונות, והודיע על פרישתו.

בלשר יקבל 1,000,000 אופציות לא סחירות כך שניתן לממש כל אופציה למניה אחת של שיכון ובינוי. בהנחה של מימוש מלא יקבל בלשר 0.24% מחברת הנדל"ן והתשתיות. בעת המימוש יוקצו לבלשר מניות בכמות המשקפת את סכום ההטבה הכספי הגלום בכתבי האופציה (ההפרש בין שער המניה לבין מחיר המימוש של האופציה).

תוכנית האופציות תוענק ב-4 מנות: מארס 2010, מארס 2011, מארס 2012 ומארס 2013. מחיר המימוש גבוה ב-15% ממחיר השוק הממוצע של מניית שיכון ובינוי בחודש האחרון (3.19 שקלים). בלשר לא ישלם את ערכן הנקוב של המניות בנוסף למחיר המימוש.

מנכ"ל שיכון ובינוי, עפר קוטלר, מסר היום: "אני מודה לדני לוסטיגר על פועלו ועבודתו בחברה, עשייה שסייעה לנו להגיע להישגים ומאחל לו הצלחה בדרכו החדשה. אני מברך את דורון בלשר על כניסתו לתפקיד ומאחל לו הרבה הצלחה. בלשר מגיע אלינו מחברת טבע ומחברת אמדוקס ונושא איתו ניסיון רב שנים בתחומים הפיננסים בארץ ובעולם, במימון ומיסוי בינלאומי".

שיכון ובינוי אחזקות, מקבוצת אריסון, עוסקת בתחום התשתיות והנדל"ן בארץ ובחו"ל.