דייויד בקהאם שווה הרבה יותר מ-10 מיליון דולר לל.א גלאקסי

הקבוצה האמריקנית סירבה להצעתה של מילאן לרכוש את הקשר לצמיתות ; טים לייווקה, מנכ"ל קבוצת AEG שמחזיקה בגלאקסי: "צריך לסיים את הקרקס הזה, בקהאם הוא נכס חשוב למועדון, והוא יישאר בו"

לוס אנג'לס גלאקסי, קבוצת ה-MLS שמחזיקה בכרטיס השחקן של דייויד בקהאם, סירבה להצעתה של מילאן לרכוש את האנגלי בקביעות. לפי ה"לוס אנג'לס טיימס", ההצעה עמדה על 10 מיליון דולר.

כזכור, האנגלי עבר לאיטליה בהשאלה לחודשיים בלבד, אך אחרי זמן קצר במועדון בקס הצהיר כי הוא רוצה להישאר בסן סירו ולא לחזור לארה"ב ב-9 במרץ.

טים לייווקה, מנכ"ל קבוצת AEG שמחזיקה בגלאקסי, אמר ל"טיימס": "צריך לסיים את הקרקס הזה. בקהאם הוא נכס חשוב לקבוצה, והוא יישאר בה". עם זאת, לייווקה לא פסל את האפשרות שעסקה מסויימת עשויה בכל זאת לצאת לפועל: "ברור שאם דייויד ירצה להישאר במילאן עד סוף העונה, ומילאן תציע לנו סכום כספי שימזער את הנזקים בעזיבתו וייפצה אותנו ואת האוהדים שלנו, נבחן את האפשרות הזאת".

אגב, בקהאם קיבל בסוף השבוע זימון למשחק הידידות של נבחרת אנגליה ביום רביעי מול ספרד. אם מאמן אנגליה, פאביו קאפלו, יבחר לתת לו דקות משחק, הקשר ירשום את הופעתו ה-108 במדי הנבחרת, ובכך ישווה את שיאו של בובי מור - שחקן השדה האנגלי בעל כמות ההופעות הגדולה ביותר בנבחרת. שיאן ההופעות הכללי של הנבחרת הוא השוער פיטר שילטון (125 הופעות).

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט