לא רק בשביל הדגל: פאר ואובזילר יקבלו 30 אלף דולר לטניסאית מנבחרת הפדרציה

הסכום הוא עבור הובלת נבחרת הנשים בכל שנת 2009 ; השחקניות שמשלימות את הסגל (קרן שלמה, יולגה גלושקו וחן אסטרוגו) יקבלו תמיכה פר-מפגש, כשמול אוקראינה הסכום עמד על 1,000 דולר לאחת

שחר פאר וציפי אובזילר, שהובילו את נבחרת הפדרציה בהתמודדות שהסתיימה אתמול מול אוקראינה (2-3 לאוקראינה), יקבלו כל אחת כ-30 אלף דולר מאיגוד הטניס עבור הופעותיהן ב-2009. באיגוד החליטו כי יתר השחקניות שמשלימות את הסגל יקבלו תמיכה פר-מפגש וכפי שהיה נהוג בשנים הקודמות התמיכה תהיה נמוכה משמעותית. כך למשל, קרן שלמה, יוליה גלושקו וחן אסטרוגו, שנסעו עם הנבחרת לאוקראינה אבל לא שיחקו, קיבלו כל אחת תמיכה מקצועית בסך 1,000 דולר מאיגוד הטניס.

ההוצאות המוערכות מהמפגש באוקראינה הסתכמו ב-30 אלף דולר. האיגוד יקבל מהתאחדות הטניס העולמית (ITF) סכום של כ-15 אלף דולר עבור ההתמודדות.

באיגוד הוחלט גם כי כל אחד מחמשת שחקני נבחרת הדייויס של ישראל, שתתמודד בחודש הבא מול שבדיה, יקבל בממוצע כ-35 אלף דולר ב-2009 עבור תמיכה מקצועית.

תקציב איגוד הטניס ב-2009 יעמוד על 9.4 מיליון שקלים, מתוך זה 400 אלף בלבד ממינהל הספורט ו-2 מיליון שקלים ממועצת ההימורים, והיתר מגיוס עצמאי.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט