אי העפלה של מכבי ת"א להצלבה ביורוליג - אובדן הכנסה של מעל חצי מיליון ד' מערוץ 10

הערוץ משלם כ-4 מיליון דולר לעונה עבור היורוליג, אבל ההסכם מתומחר פר-משחק ; המשמעות: אם מכבי תודח עוד לפני שלב ההצלבה היא "תפטור" את הערוץ משידור 3-5 משחקים ותפסיד הכנסה של מעל חצי מיליון דולר

ההפסד של מכבי תל אביב במדריד ביום חמישי ביורוליג (98-79), שהקטין באופן משמעותי את סיכוייה להעפיל לשלב ההצלבה, עלול לעלות לה סכום נכבד בגין הפסדים מזכויות שידור לעונה הנוכחית.

ערוץ 10, שמשדר את משחקי הקבוצה ביורוליג, משלם על פי-הערכות סכום המתקרב ל-4 מיליון דולר עבור עונת שידורים מלאה. מתוך הסכום הזה, אחרי שארגון היורוליג מקבל את חלקו, אמורה מכבי להישאר עם כ-3 מיליון דולר לעונה.

אלא שעל פי ההסכם הנוכחי מכבי מתומחרת עם ערוץ 10 פר-משחק. במידה ותסיים את חלקה אחרי שלב הטופ-16 ולא תעפיל להצלבה - מה שנראה כרגע כאופציה ריאלית מאוד לאור התבוסות במדריד ובברצלונה - היא תסיים את העונה האירופית עם 16 משחקים בלבד ו"תפטור" את הערוץ מלשלם לה וליורוליג את הסכום היחסי שנותר מהעונה - בין 3 ל-5 שידורים משלב ההצלבה. מדובר על אובדן הכנסה של מעל חצי מיליון דולר למכבי תל אביב, ועוד סכום נמוך יותר שאמור להגיע ליורוליג.

משחקה של מכבי ביום חמישי במדריד הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 15.1%. כעת הרייטינג הממוצע של הצהובים העונה ביורוליג עומד על 14.6%.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט