דיסני ולגו חתמו על הסכם רב-שנתי: לגו תקבל זיכיון לפיתוח מוצרים עפ"י סרטי דיסני

דיסני לא דיווחה על שווי ההסכם, אך הודיעה כי מוצריה של לגו נמצאים כבר נמצאים בפיתוח ; הזכיונות הראשונים יהיו לסרטים "צעצוע של סיפור", "מכוניות" ו"הנסיך הפרסי" ; המוצרים של לגו צפויים לצאת לשוק ב-2010

חברת וולט דיסני הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם רישוי רב שנתי עם לגו, היצרנית של אבני המשחק הפופולריות שהינה קבוצה פרטית מדנמרק.

ההסכם יאפשר ליצרנית הותיקה של האבנים הצבעוניות לקבל את הזיכיונות בעבור נכסיה וסרטיה של דיסני ושל דיסני פיקסאר. דיסני לא דיווחה מה הוא שוויו של ההסכם, אך הודיעה כי מוצריה של לגו נמצאים כבר בפיתוח לצורך התאמתם לדיסני.

עד כה מדובר על כך שמוצרים חדשים של לגו יקבלו זיכיון מדיסני להתאמתם לשלושה סרטים של דיסני פיקסאר - "צעצוע של סיפור", "מכוניות", ו"הנסיך הפרסי", כולם צפויים לצאת לשוק ב-2010.

זהו הסכם רב-שנתי שני בשבוע האחרון עליו מודיעה דיסני. גם אולפני דרימוורקס של שפילברג הגיעו להסכם הפצה רב-שנתי עם דיסני ב-9 בפברואר לפיו דיסני תפיץ ותשווק 6 מסרטי דרימוורקס בשנה. זאת לאחר ששבוע קודם לכן קרס הסכם ההפצה שהיה לדרימוורקס עם יוניברסל פיקצ'רס, לאחר ששפילברג דרש כ-100 מיליון דולר כאשראי מיוניברסל.