בעקבות תוצאות בדיקה לא עקביות - מי עדן ביצעה הפסקה יזומה של פעילות המילוי

בהודעת מי עדן הודגש כי החברה מתנצלת על שיבושים צפויים באספקת מי עדן בימים הקרובים, ותמשיך לפעול להבטחת איכות מוצריה

חברת מי עדן הודיעה הערב (א') כי בשל חוסר עקביות בתוצאות בדיקות המים השגרתיות באיגום המעיין, שהתקבלו בימים האחרונים, החליטה מי עדן באופן יזום להשהות את פעילות המילוי של מוצריה, ולפעול במהירות לבדיקת הנושא, בתיאום עם משרד הבריאות וגורמים מקצועיים נוספים.

בהודעת מי עדן הודגש כי החברה מתנצלת על שיבושים צפויים באספקת מי עדן בימים הקרובים, ותמשיך לפעול להבטחת איכות מוצריה. מידע נוסף בנושא ניתן לקבל באתר החברה www.meyeden.co.il וכמו כן יעמוד שירות הלקוחות של מי עדן לרשות הצרכנים בטלפון 5335*.

במי עדן הדגישו כי כל מוצרי החברה המוגמרים, בבקבוקים ובכדים, הנמצאים ברשתות השיווק או בבתי המנויים, הינם תקינים לחלוטין ועברו את כל מערך בקרת האיכות הקפדנית של החברה ומכאן שהם בטוחים לשימוש.