אתר זאפ משיק שירות חדש בשיתוף SundaySky שיאפשר השוואה ויזואלית בין המוצרים

זאת באמצעות סרטוני וידיאו ; השירות יוצג תחילה ב-3 קטגוריות מובילות - טלוויזיות, מצלמות וטלפונים סלולריים, ויאפשר לגולשים לצפות בסרטוני השוואה בין 2 הדגמים הפופולרים ביותר בקטגוריות אלה

אתר השוואת המחירים זאפ משיק שירות חדש בשיתוף עם הסטארט-אפ הישראלי SundaySky, שיאפשר לגולשים לערוך השוואה ויזואלית בין המוצרים השונים, באמצעות סרטוני וידיאו. השירות יוצג תחילה ב-3 קטגוריות מובילות: טלוויזיות, מצלמות וטלפונים סלולריים, ויאפשר לגולשים לצפות בסרטוני השוואה בין 2 הדגמים הפופולרים ביותר בקטגוריות הללו.

הגולשים יוכלו גם להגדיר חיתוכים בתוך הקטגוריה, כגון טווחי מחיר, יצרן, וכך לקבל השוואה רלוונטית וממוקדת למוצר שהם מחפשים. הסרטונים הינם באורך של דקה, אשר יציגו בפני הגולשים את השוני בין 2 המוצרים בפרמטרים החשובים ביותר לצורך השוואה.

השירות הזה מתווסף לשירות נוסף אותו השיקה זאפ השנה - הינו מוצרים וסקירות על ידי ViewScore, המשכלל סקירות מוצרים מאתרים שונים. גם שירות זה נועד לאפשר לגולש להשוות בין חלופות ולבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורו.

סאנדיי-סקיי נוסדה ב-2006 על ידי שמוליק ולר ויניב אקסן, והיא מפתחת פתרון וידאו המאפשר להמיר תכנים טקסוטאליים לקטעי וידיאו. הסרטונים נשארים מעודכנים כל הזמן, בסנכרון עם המידע המופיע באתר. לאחרונה השלימה החברה גיוס של 8 מיליון דולר.

איתן זינגר, מנכ"ל זאפ, אמר בתגובה: "השירות החדש יאפשר לגולש לעמוד על הפרמטרים המרכזיים בבואו להשוות בין דגמים שונים של מוצרים. אנו ממשיכים לחדש ולשפר את אפשרויות ההשוואה באתר, מתוך מטרה לספק לצרכן את מירב המידע לקבלת החלטה איזה מוצר הכי נכון בשבילו".