המשביר הופך לקבוצה קמעונאית בשם M רשתות, בדומה לגולף

הקבוצה תפעל למיזוג רשת הפנינג לתוכה ; בעל השליטה בהפנינג, דודי ברסלר, מונה לאחראי על הקמת M רשתות, שתכלול את הרשתות JUMP ו-IRIT ואת פעילות מותגי האופנה ספרינגפילד, סקורצ'ר ו-וומן סיקרט

קבוצת המשביר מקימה בפועל את M רשתות: הקבוצה הודיעה היום (ה') על מינויו של דודי ברסלר, בעל השליטה ברשת המתנות הפנינג, כיו"ר פעיל של קבוצת האופנה JUMP וכאחראי מטעם הקבוצה על הקמת M רשתות. הכוונה היא למעשה להקים קבוצה קמעונאית בדומה לקבוצת גולף הפעילה עם רשתות שונות, ולמזג אליה בעתיד את רשת הפנינג. "אני משוכנע כי הניסיון העשיר שברסלר מביא עימו, יסייע למשביר לבצע בשנים הקרובות קפיצת מדרגה בתחום של רשתות מתמחות", אמר היום יו"ר קבוצת המשביר, רמי שביט.

בתוך כשנה תועבר כל הפעילות המותגית של קבוצת המשביר באופנה לתוך M רשתות כשהכוונה היא להמשיך ולהרחיב את הפעילות בעתיד באמצעות פיתוח ורכישות. לדברי שביט, הקמת M רשתות תציף ערך לקבוצת המשביר.

M רשתות תכלול את רשת JUMP המונה 56 סניפים, את רשת IRIT המונה 25 סניפים וכן את פעילות מותג האופנה הספרדי ספרינגפילד, מותג ההלבשה התחתונה וומן סיקרט ומותג הגברים, הקז'ואל והגלישה - סקורצ'ר.

למותג ספרינגפילד חנות מותג אחת והוא פעיל עם 6 סניפים נוספים כ-SHOP IN SHOP בסניפי המשביר לצרכן. למותג וומן סיקרט חנות מותג אחת. רשת הפנינג מונה היום 39 סניפים. המותג סקורצ'ר משווק בסניפי המשביר לצרכן.

בכוונת קבוצת המשביר להרחיב את פעילות כל המותגים כאשר חלק מההרחבה תכלול פתיחת חנויות SHOP IN SHOP בסניפי המשביר לצרכן, שתהווה מנוע צמיחה כיוון שהיא תאפשר פריסה טובה יותר של המותגים.

ברסלר, בן 52, מגיע עם ניסיון עשיר בתחום האופנה. הוא כיהן בעבר כמנכ"ל גולף אנד קו, כמנכ"ל רשת שילב וכמנכ"ל ליוייס.