אחרי שדחפה את מחשבי הנטבוק ואת רשתות האינטרנט האלחוטי, בזק מנסה לקדם את קונסולת ה-Wii באמצעות הנחה של כ-1,000 שקל על המכשיר.
בזק מציעה ללקוחות חדשים שיצטרפו לאינטרנט האלחוטי במהירות של 4 מגה ומעלה (בהתחייבות לשנתיים) את ה-Wii ב-899 שקל, כאשר המחיר המקובל היום בשוק לקונסולה של נינטנדו עומד על כ-1,899 שקל.
על-פי הערכות, ה-Wii מכרה עד היום בארץ כ-25,000 יחידות, בדומה לפלייסטיישן 3 של סוני. רק שבשונה מהפלייסטיישן, ה-Wii נמכרת בארץ ללא ייבוא רשמי של נינטנדו וללא דחיפה אמיתית למכירות. לכן, המבצע של בזק יכול להרים את המכירות של הקונסולה הזו.
לדברי רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, "ממחקרים עולה כי תעשיית משחקי הקז'ואל בעולם גלגלה רק בשנת 2007 כ-2.25 מיליארד דולר וכי משחקי הווידיאו הם פעילות הפנאי המועדפת לגילאי 16-49. עם זאת, לעומת ההצלחה הגדולה בעולם, זיהינו פער בצמיחת המוצר בארץ ולכן החלטנו להציע אותו באופן בלעדי ללקוחותינו במחיר אטרקטיבי במיוחד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.