יורם לוי מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי

יחליף את דיוויד אדלשטיין, שפוטר על רקע מחלוקות עם המנכ"ל יוסי לובטון ; לוי עבד בשלמור כ-13 שנה ; בתקופה שטרם פרישתו אמור היה לוי לפתוח משרד בוטיק במשותף עם אנשי שלמור, אך התוכנית לא יצאה לפועל

יורם לוי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, מונה לתפקיד מנהל הקריאייטיב הראשי בבאומן בר ריבנאי. לוי יחליף בתפקיד את דיויד אדלשטיין שהחזיק בתפקיד בשנים האחרונות ופוטר לפני מספר שבועות על רקע מחלוקות עם המנכ"ל יוסי לובטון.

יורם לוי עבד בשלמור כ-13 שנה. בתקופה שטרם פרישתו אמור היה לוי לפתוח משרד בוטיק במשותף עם אנשי שלמור אך התוכנית לא יצאה לפועל בשל המצב הכלכלי ולוי החליט לעזוב.

לוי נחשב ליד ימינו של גדעון עמיחי. ב-2004 הוא הפך לסמנכ"ל קריאייטיב ושותף במשרד - חמש שנים לאחר שקיבל לידיו את תפקיד מנהל הקריאייטיב.

מתוקף תפקידו לקח חלק בקמפיינים כגון השקת המותג orange בישראל, המיתוג המחודש של שוקולד פרה, קמפיין המיתוג של ביטוח ישיר וכדומה. אחת הנדוניות החשובות שמביא איתו לוי לבאומן - פרט לניסיון - הוא מערכת יחסים חמה וטובה עם קבוצת שטראוס, לקוח אסטרטגי חשוב של באומן שעדין נמצא בתהליכי קליטה במשרד.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, אמר בתגובה: "לוי הוא אחד מאנשי הקריאטיב המובילים בישראל וחתום על כמה ממהלכי הפרסום והמיתוג הטובים שנוצרו כאן. הוא מביא עימו פרט לניסיון רחב בתחום הקריאייטיב גם ראייה אסטרטגית רחבה והבנה מעמיקה בתהליכי בניית מותג".