פולישק מזנקת ב-99% בבורסה בת"א: מנהלת מו"מ להפצה בלעדית של מוצריה בצפון אמריקה ובדרום-מזרח אסיה

במסגרת פגישות שנערכו אתמול בין הצדדים, סוכם על המשך ניהול משא-ומתן על מנת לחתום על הסכם מחייב - שעשוי לכלול גם אופציה לשותף העסקי להשקיע בהון של החברה

חברת פולישק , שבשליטת הקיבוצים ניר יצחק (47.7%) וסופה (21.1%), דיווחה היום (ג') לבורסה, על משא-ומתן שהיא מנהלת עם חברה בינלאומית, להסכם הפצה בלעדית של מוצרי החברה בתחום היריעות הגמישות לתיווי בקבוקים, בצפון אמריקה ובדרום-מזרח אסיה.

נציין, כי לאור ההודעה על המשא-ומתן, מניית פולישק מזנקת במסחר בבורסה בת"א ב-99%.

לפולישק מפעל בניר יצחק, לייצור יריעות פוליאתילן. מלבד הפעילות בישראל, לחברה גם חמש חברות בנות בבעלות מלאה בברזיל, ספרד, ארה"ב ומקסיקו, ובסך הכל היא מעסיקה כ-200 עובדים, מתוכם 150 בישראל. מוצרי החברה בתחום החקלאות משמשים כרשתות להגנה על הצומח מפני בעלי חיים ותנאי מזג אויר קשים. תחום שני של החברה הוא מגוון של מוצרים לעטיפת מוצרי מזון.

במסגרת פגישות שנערכו אתמול בין הצדדים, סוכם על המשך ניהול משא-ומתן על מנת לחתום על הסכם מחייב. יצוין, כי ההסכם המחייב עשוי לכלול אופציה לשותף העסקי להשקיע בהון של החברה. פולישק מבקשת להבהיר, כי אין כל ודאות כי המו"מ אכן יבשיל לכדי הסכם מחייב והחברה אינה יכולה להעריך בשלב זה את תנאיו, אם יסוכם.

את תשעת החודשים הראשונים של 2008 פולישק סיימה בהפסד של 5.4 מיליון שקל, וסך התחייבויותיה הוא 188 מיליון שקל. פולישק נקטה במהלך החודשים האחרונים שורה של צעדי התייעלות, על מנת לקצץ את ההוצאות ולשפר את תזרים המזומנים, אך כל זאת ללא הועיל. החששות מפני חדלות פירעון באו לידי ביטוי בניירות הערך של החברה, וכך מניית פולישק צנחה במהלך 12 החודשים האחרונים ב-73%. האג"ח שלה נסחרת בתשואת זבל של 91%.