ארז ויגודמן ועפרה שטראוס מקצצים 15% משכרם: ירוויחו 103 אלף שקל בחודש כל אחד

הקיצוץ של מנכ"ל ויו"ר קבוצת שטראוס נאמד ב-18.2 אלף שקל בחודש ; חברי ההנהלה הבכירה ומועצת המנהלים יקצצו בשנה הקרובה 10% משכרם ; ההפרשות הסוציאליות ושאר תנאי ההעסקה יישארו ללא שינוי

ארז ויגודמן ועפרה שטראוס מקצצים 15% משכרם בקבוצת שטראוס , כך עולה מדיווח שהוציאה הקבוצה לבורסה. השניים, המשמשים בתפקידי יו"ר ומנכ"ל הקבוצה בהתאמה, ירוויחו 103 אלף שקל בחודש לאחר הקיצוץ. ההפרשות הסוציאליות ושאר תנאי ההעסקה ישארו ללא שינוי.

הקיצוץ בשכר של השניים נאמד ב-18.2 אלף שקל בחודש. לפי הדו"חות הכספיים השתיים של קבוצת שטראוס ל-2007, שכרם של השניים מסתכם ב-116 אלף שקל ברוטו, וכולל מנגנון הצמדה למדד המחירים לצרכן אחת לשלושה חודשים. מכאן, שטרם הקיצוץ האמור היו השניים אמורים להרוויח כ-121.24 אלף שקל לחודש ברוטו כל אחד.

עלות שכרו השנתית של ויגודמן ב-2007 עמדה על 881 אלף שקל לחודש, וכללה בין היתר הטבה באופציות. מבדיקת "גלובס" עלה, כי ויגודמן מוקם במקום ה-21 מרשימת מובילי השכר באותה שנה. גם ויגודמן וגם שטראוס זכאים בנוסף לבונוס שנתי של עד 12 משכורות בהתאם לעמידה ביעדים פיננסים, תנאים סוציאליים נלווים, החזקת רכב והחזר הוצאות. למנכ"ל ויגודמן הוקצו כתבי אופציה.

בתוך כך, חברי ההנהלה הבכירה ומועצת המנהלים של קבוצת שטראוס יקצצו בשנה הקרובה 10% משכרם, כך הוחלט בישיבת מועצת המנהלים של הקבוצה אתמול (ד'). הקיצוץ יכלול גם את ד"ר אריה עובדיה, חבר מועצת המנהלים אשר לו משולמים דמי-ייעוץ. הקיצוצים יהיו בתוקף למשך כל 2009.

שטראוסשטראוס